Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem mangler sponsorerer

Side 5 ud af 6 (54 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 2. Jun 12
Indlæg ialt: 80
Fra  SponsorDB.dk Skrevet kl. 15:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael Malling,

Først og fremmest vil jeg lige give dig et klap på skulderen - det er ikke hverdagskost, at se virksomheder der proaktivt søger sponsormuligheder. Thumbs up!
Det beviser dog, at der er brug for den service, vi i SponsorDB er ved at lancere; en online platform for virksomheder og idrætsforeninger/sportsklubber/sportsudøvere med henblik på indgåelse af sponsorater.

Siden er endnu under udvikling, og forventes at gå i luften start april. Indtil da er du meget velkommen til at besøge vores midlertidige præsentationsside www.sponsordb.dk hvor du kan se mere om den forestående service. Når den endelige side er lanceret, vil du som virksomhed have mulighed for nøje at gennemgå eventuelle sponsormuligheder, og træffe dit valg herefter - helt gratis. 

Alle jer der har henvendt jer til Michael i denne tråd, er naturligvis også meget velkomne til at besøge siden, hvor I kan skrive jer op til at få mere info, når siden lanceres. Gør I dette senest tirsdag i næste uge, har I ligeledes mulighed for at deltage i et gratis Sponsor Webinar onsdag den 29. januar kl. 19.00-20.00.

Har nogen af jer udarbejdet et sponsormateriale (salgsmateriale), vil jeg meget gerne gennemgå og kommentere på dette. Det er naturligvis helt gratis for Amino'er. Send det blot til info@sponsordb.dk, og jeg vil vende tilbage hurtigst muligt.

Beklager hvis nogen føler at jeg har "overtaget" tråden med dette indlæg, men jeg syntes blot at det var yderst relevant for diskussionen.

Fra Esbjerg/Tarm
Tilmeldt 25. Jan 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg søger en sponsor til mig og min hest. Jeg hedder Betina, kommer fra Esbjerg, og har selv hest, og rider stævner. Jeg regner med at deltage til DM for fjordheste her indenfor 2-3 år, men rider lige pt. ingen stævner. Jeg søger en sponsor som vil sponsorere lidt udstyr, og/eller et mindre sum penge, så jeg har mulighed for at komme ud og starte stævner, så jeg kan ride DM indenfor den nærmeste fremtid. Jeg vil for dig reklamere med logoerdiverse udstyr(kan være et logo på et underlag, stævnejakke, et hovedtøj eller et boksforhæng med et logo.) Til de lidt større stævner indenfor fjordheste er der altid en kommentater på som snakker om den person der er på banen, så der vil jeg have mulighed for at få nævnt min sponsor! 

Ellers kender jeg da en rideklub som søger sponsor, og i klubben bliver der holdt mange stævner, så der er mange der vil se hvem der er sponsor for klubben(med et banner eller et skilt hængende i hallen eller på springbanen) 

Jeg håber at hører fra dig!

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Jun 12
Indlæg ialt: 80
Fra  SponsorDB.dk Skrevet kl. 09:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Betina,

Der er bestemt også mulighed for at finde sponsorer til ridesport, såfremt man griber processen rigtigt an. Umiddelbart kan det dog nok være svært at finde personlige sponsorer, når du pt. ikke rider stævner, men igen kommer det an på setup'et.

Har du lyst til at få lidt inspiration til sponsorarbejdet, har du mulighed for at deltage i et gratis sponsor webinar (online foredrag) på onsdag den 29. januar kl. 19.00-20.00. Alt hvad du skal gøre, er at skrive dig op på www.sponsordb.dk

Skriver du dig op inden tirsdag kl. 12.00, vil jeg efterfølgende sende dig en invitation pr. e-mail.

Jeg håber at "se" dig til webinaret. 
Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at tage fat i mig her på Amino eller skrive til info@sponsordb.dk

Rigtig god søndag!

Med venlig hilsen
Jesper Krog
www.SponsorDB.dk

 

Fra Fjenneslev
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 244
Fra  MBM Data Skrevet kl. 12:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jesper Krog:

Hej Betina,

Der er bestemt også mulighed for at finde sponsorer til ridesport, såfremt man griber processen rigtigt an. Umiddelbart kan det dog nok være svært at finde personlige sponsorer, når du pt. ikke rider stævner, men igen kommer det an på setup'et.

Har du lyst til at få lidt inspiration til sponsorarbejdet, har du mulighed for at deltage i et gratis sponsor webinar (online foredrag) på onsdag den 29. januar kl. 19.00-20.00. Alt hvad du skal gøre, er at skrive dig op på www.sponsordb.dk

Skriver du dig op inden tirsdag kl. 12.00, vil jeg efterfølgende sende dig en invitation pr. e-mail.

Jeg håber at "se" dig til webinaret. 
Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at tage fat i mig her på Amino eller skrive til info@sponsordb.dk // */ // ]]>

Rigtig god søndag!

Med venlig hilsen
Jesper Krog
www.SponsorDB.dk

 

Hej Jesper

Mon ikke du kunne have en fordel ud af, at starte din egen tråd med dette gode tilbud.?

Det har intet med dig, at gøre personligt men jeg er træt af at, det snart ikke er muligt at starte en tråd herinde, uden der lige er en eller anden, som lige skal byde ind med et godt tilbud.

Alt ære og respekt for dit indlæg og din virksomhed, men jeg har ikke oprettet denne tråd, med henblik på at jeg eller nogen anden skal udnytte den til at tjene penge.

For selvom det ikke altid virker sådan herinde, så er der altså andet i verden end penge.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Enig i, at der er andet i denne verden end penge - Det kunne i alle fald være godt at få afslutningen på tråden i form af tilbagemelding fra glade modtagere så vi fik indblik i hvad trådstarter valgte at støtte

tak

John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Jun 12
Indlæg ialt: 80
Fra  SponsorDB.dk Skrevet kl. 17:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Malling:

Hej Jesper

Mon ikke du kunne have en fordel ud af, at starte din egen tråd med dette gode tilbud.?

Det har intet med dig, at gøre personligt men jeg er træt af at, det snart ikke er muligt at starte en tråd herinde, uden der lige er en eller anden, som lige skal byde ind med et godt tilbud.

Alt ære og respekt for dit indlæg og din virksomhed, men jeg har ikke oprettet denne tråd, med henblik på at jeg eller nogen anden skal udnytte den til at tjene penge.

For selvom det ikke altid virker sådan herinde, så er der altså andet i verden end penge.

Hej Michael,

Jeg kan sagtens følge din tankegang og hvor du vil hen med indlægget - jeg er selv træt af at se hvordan folk "udnytter" en stor del af debatindlæggene herinde til at gøre reklame for egen virksomhed. Der er dog et par punkter, som jeg synes "retfærdiggør" mit/mine indlæg:

1. Det er relevant for diskussionen; både for dig som potentiel sponsor og for de idrætsforeninger/andet, der har ønsket at byde sig til.

2. Du vil med servicen have lettere ved at gennemse og sammenligne mulighederne.

3. Tråden virkede "død" og "afsluttet", og jeg regnede med at du var igang med at sammenligne de mange indkomne tilbud.

Ja, der er bestemt andet i verden end at tjene penge, men jeg tror nu alligevel at størstedelen af folkene her på Amino har penge/forretning i tankerne - ellers var de her formentlig ikke. Jeg synes at det er en rigtig flot tankegang, hvis du blot ønsker at sponsorere en sportsklub/forening for "den gode sags skyld" (stor respekt for det!). Er det tilfældet, kan jeg sagtens se at min service ikke vil kunne gøre hverken fra eller til i den pågældende situation.

Jeg respekterer selvfølgelig din mening (som jeg jo deler langt henad vejen), og trækker mig derfor fra diskussionen. Som John påpeger, kunne det være rigtig spændende at høre hvem valget falder på, når beslutningen er truffet. Jeg håber at I alle får noget ud af samarbejdet - for det er jo egentlig dét, det drejer sig om.

Fantastisk søndag til jer alle - og lad så de danske håndboldherrer afslutte weekenden med en finale-sejr!

Fra Fjenneslev
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 244
Fra  MBM Data Skrevet kl. 14:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil lige komme med en status. 

Jeg er nu nået så langt at jeg har kontaktet de første med henblik på en aftale. Da jeg har fået utrolig mange henvendelser tager det desværre lidt tid, inden jeg har været alle igennem. 

Jeg skal nok prøve at kontakte dem jeg desværre må give afslag også. 

Når alt er faldet på plads, vil listen kunne se ses her.

Tilmeldt 6. Mar 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 17:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael 

hvem valgte i og støtte. ??

Eller er det ikke besluttet i nu. 

God weekend 

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 19:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Malling:
Når alt er faldet på plads, vil listen kunne se ses her.

Den kunne jeg også tænke mig at se ;-)

Fra Østerbro, København
Tilmeldt 7. Jun 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 23:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

God aften alle interesserede Aminoer. 

Jeg skriver dette indlæg for at sætte en krølle på indlægget, og samtidig fortælle en historie om det samarbejde som denne tråd indledte.

Jeg tog kontakt til Michael ligesom mange andre efter at have læst denne tråd. Jeg sendte Michael en mail og efter en længere mail korrespondance tog vi en snak over telefonen. I hele processen var Michael ualmindelig venlig til at svare tilbage på alle henvendelser selvom der helt sikkert har været et utal af dem. Michael gik meget op I, at det var en person som brændte for sin sag, der skulle modtage hans finansielle støtte og havde nogle få krav, som skulle være opfyldt. Jeg var heldigvis en af dem som opfyldte kravene.

Efter en længere periode med samtale frem og tilbage besluttede Michael sig for at sponsorere mig med et større beløb, som kunne dække samtlige af de udgifter, som jeg søgte sponsorat til. Det blev skrevet en meget professionel kontrakt og i kontrakten var der nogle ekstra mål defineret udover den sponsorerede sum. Vi sammensatte målene sammen og hvis jeg formåede at nå disse mål lå der små spurtpræmier til en værdi af 1.000 kr. i flere omgange. 

Jeg har ikke kun modtaget finansiel støtte og noget hjælp med motivationen når det blev hårdt. Jeg har også fået en ven, som fungerer som sparringspartner og motivator. Alt i alt har det været en fantastisk oplevelse og jeg har kun mine varmeste anbefalinger tilbage overfor Michael og hans virksomhed MBM Data. 

Der var mange af jer der ikke købte Michaels "historie" i denne tråd. Det er en skam at sætte spørgsmålstegn ved intentionerne når det i bund og grund er en mand, som har en lyst til at hjælpe andre mennesker. 

Jeg kører med i feltet på søndag til Sjælsø Rundt med MBM Data på ryggen og ser frem til min 2. Ironman på Lanzarote i år - Dette er muligt på grund af Amino og Michael. 

God dag alle sammen og tak til Michael. 

Anders

Stifter af Founderdocs - Lav en ejeraftale

Side 5 ud af 6 (54 indlæg)