Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem mangler sponsorerer

Side 3 ud af 6 (54 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 23:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Malling:

Vi har igennem de sidste par år været sponsor for små sports-klubber og foreninger, og nu er vi på udkig igen efter nogle der kunne være interesseret i et sponsorat.

Så kender du nogle sports-klubber, foreninger eller andre der kunne være interesseret så er man meget velkommen til at kontakte os.

Først, respekt for det i gør :-)

Jeg arbejder for at skabe national fokus på  sygdommen søvnapnø ( som jeg selv lider af ) da det er den største ukendte folkesygdom herhjemme og den koster samfundet op imod 6 mia kroner om året

Måden jeg skaber fokus på er at jeg vil om få måneder vil vandre 280 km på hærvejen medbringede mit behandlingsudstyr i rygsækken med batterier og solceller i min rygsæk , udover hvad man ellers har med i en rygsæk, det har ingen andre gjort før i DK, der skal komme en bog ud af dettte og overskuddet fra den, skal ubeskåret gå til at hjælpe børn med søvnapnø samt øvrig oplysningsarbejde om det,

Hvad får i ud af det? Der kommer en bog, man bliver nævnt i , i bliver omtalt på min facebook side og den kommende blog, samt i de medier, som jeg har kontakt med. En endnu vigtigere ting er at i er med at hjælpe til at en masse mennesker bliver opmærksomme på søvnapnø , som ubehandlet menes at være skyld i feks fedme og diabates 2 hos en del mennesker

(sponsor støtte går 100% til indkøb af udstyr til turen )

Se mere på facebook siden

https://www.facebook.com/Soevnapnoe

Hvad enten i siger ja eller nej, så ser jeg frem til at høre fra jer!

Fra Fjenneslev
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 244
Fra  MBM Data Skrevet kl. 01:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Dalsgaard:

Hej Michael. 

Dit kommende sponsorat bør gå til Christian Bæch. (www.christianbaech.com). Christian og jeg er barndomsvenner, vi er begge vokset op i Hobro, hvor Christian allerede i en tidlig alder blev klubmester. 

I år har han valgt at gå professionel, efter han er kommet hjem fra et college ophold i USA. Her han kombineret skole med en meget seriøs golf træning. Derudover har Christian gået caddy fra et par andre up-coming talenter i Danmark, som blandt andet har vundet store turneringer i Spanien og Afrika. 

Hvis du tjekker hans turneringskaldener, vil du opdage at udover han spiller en masse turneringer i Danmark, spiller han også meget i Europa. Derudover bør det nævnes, at han allerede har fået en sponsor-aftale med den danske racerkøre Tom Kristiansen. Derfor vil jeg mene, at du får en masse god eksponering ved at støtte Christian i hans ambitioner om at blive en rigtig stor stjerne i golfsporten. 

Du er meget velkommen til, at kontakte ham på christian@baech.eu // */ // ]]>  el. 28 45 16 55.

Med venlig hilsen 
En god ven, Christian Dalsgaard.  

Er kommet i den bunke med seriøse henvendelser. Smile

Fra Fjenneslev
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 244
Fra  MBM Data Skrevet kl. 01:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Henrik Nielsen:

Michael Malling:

Vi har igennem de sidste par år været sponsor for små sports-klubber og foreninger, og nu er vi på udkig igen efter nogle der kunne være interesseret i et sponsorat.

Så kender du nogle sports-klubber, foreninger eller andre der kunne være interesseret så er man meget velkommen til at kontakte os.

Først, respekt for det i gør :-)

Jeg arbejder for at skabe national fokus på  sygdommen søvnapnø ( som jeg selv lider af ) da det er den største ukendte folkesygdom herhjemme og den koster samfundet op imod 6 mia kroner om året

Måden jeg skaber fokus på er at jeg vil om få måneder vil vandre 280 km på hærvejen medbringede mit behandlingsudstyr i rygsækken med batterier og solceller i min rygsæk , udover hvad man ellers har med i en rygsæk, det har ingen andre gjort før i DK, der skal komme en bog ud af dettte og overskuddet fra den, skal ubeskåret gå til at hjælpe børn med søvnapnø samt øvrig oplysningsarbejde om det,

Hvad får i ud af det? Der kommer en bog, man bliver nævnt i , i bliver omtalt på min facebook side og den kommende blog, samt i de medier, som jeg har kontakt med. En endnu vigtigere ting er at i er med at hjælpe til at en masse mennesker bliver opmærksomme på søvnapnø , som ubehandlet menes at være skyld i feks fedme og diabates 2 hos en del mennesker

(sponsor støtte går 100% til indkøb af udstyr til turen )

Se mere på facebook siden

https://www.facebook.com/Soevnapnoe

Hvad enten i siger ja eller nej, så ser jeg frem til at høre fra jer!

Er bestemt værd at overveje skal nok vende tilbage hurtigst muligt.

Fra Ballerup
Tilmeldt 2. Oct 12
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 12:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Jeg har sendt en mail til jer.

Glæder mig til at høre fra jer.

Mvh

Mads, Roskilde Svømning

Fra Fjenneslev
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 244
Fra  MBM Data Skrevet kl. 12:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

ReachElite:

Hej Michael

Jeg har sendt en mail til jer.

Glæder mig til at høre fra jer.

Mvh

Mads, Roskilde Svømning

Vi kigger på den

Fra Hillerød
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg spiller i Hamlet rugbyklub i Helsingør, og vi er meget interesseret i et sponsorat.

Vi blev i 2013 nr 3 i den danske superliga, og har spillere fra Sverige via Helsingborg rugbyklub.

Vi er pt. ved at få lavet en reklamefilm til Helsingør biograf hvor evt sponsorer kunne komme med i.

hvis det er noget så giv lyd fra dig.

Mvh Frederik Larsen

Fra Hillerød
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ringsted
Tilmeldt 29. Dec 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 14:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Benløse Floorball Club ligger i den landsdækkende liga, læs mere om sponsormuligheder her:

http://www.bfc-floorball.dk/page.asp?pageid=sponsor

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er glimerende, men ellers vil jeg opfordre dig til at tage en snak med Christian selv. Han har meget mere styr på golf end jeg har. 

Dog ved jeg, at han til daglig spiller i Himmerland golf klub som hoster en europatour turnering de næste tre år med forventet 75.000 besøgende. Så du får i hvertfald noget reklame. 

Tilmeldt 6. Mar 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 15:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 3 ud af 6 (54 indlæg)