Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem mangler sponsorerer

Side 2 ud af 6 (54 indlæg)
Fra Fjenneslev
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 244
Fra  MBM Data Skrevet kl. 17:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Holst:

Hej Michael, 

Vi er en forholdsvis ny virksomhed som tager os af administrativt sponsorarbejde i amatørklubber, samt konceptudvikling, salg og kontrakter. Vi er lige nu ved at lancere en ny markedsføringsplatform for amatørklubber, og det ville være super fedt hvis du havde lyst til at sponsorere vores nuværende kunde :-)

Skriv en privatbesked til mig, og jeg kan sende dig vores flotte pris-katalog hvor der er et væld af muligheder for at sponsorere til billige penge - endda en måde der er helt gratis for dig som virksomhed!

Mvh
Morten

 

Hej Morten

Ok, det er værd at overveje, dog har vi prøvet noget ligende før, uden den store succes, men jeg kontakter dig hurtigst muligt, så kan vi se på det

Tilmeldt 2. Nov 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt en Besked :)

Fra Fjenneslev
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 244
Fra  MBM Data Skrevet kl. 17:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Smartcovers:

Har sendt en Besked :)

Skal nok kigge på den og vende tilbage.

Fra Fjenneslev
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 244
Fra  MBM Data Skrevet kl. 18:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har fået utrolig mange henvendelser, og det er vi glade for. 

Nogle mere seriøse end andre. 

For lige at slå det fast inden vi bliver bombet til igen. 

Vi sponsorere ikke LAN Party osv.

Det er ikke et krav at du er en klub, vi sponsorere gerne enkelt personer, og meget gerne sportsgrene som ikke så udbredte endnu.
Men ellers har vi sponseret indenfor cykling, håndbold, løb, svømning... 

Vores strategi er at fremfor at give et eller to store sponsoratter til klubber eller personer, vil vi heller give flere små sponsoratter til flere forskellige, på den måde har vi mulighed for at hjælpe flere der brænder for den sport de dyrker, men måske har det svært fordi sporten de dyrker koster en del i udstyr eller tøj. 

Som hovedregel giver vi ikke penge som sponsorat, det vil sige at beløbet vi giver skal være øremærket til feks. regninger til vedligeholdelse af udstyr eller tøj. Vi sponsorere meget gerne tøj og udstyr med vores logo på.

Fra Fjenneslev
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 244
Fra  MBM Data Skrevet kl. 18:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Toft Braun:

Altså min ven og jeg løber halvmaraton og andre småløb rundt omkring i landet.

Er du interesseret så send en mail: anders.toft.braun123@gmail.com // */ // ]]>

Hej Anders

Lad os snakke noget mere om det, så kan vi se hvad vi kan finde ud af. 
Du kan altid fange mig på privatbesked her, eller som regel på chatten på vores side 

Fra Fjenneslev
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 244
Fra  MBM Data Skrevet kl. 18:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

SælgerOdense:

Hej Michael

Jeg er meget interesseret i et sponsorat via jer.

Jeg er amatør cykelrytter i Danmark. Du kan læse mere om mig på denne side. https://www.facebook.com/AndreasLarsenCyclingismylife 

Jeg mangler en sponsor til i år, som er interesseret i at få sit navn på cykeltøjet og blive set af mange 100 cykel folk hver weekend til løbene og på landevejen i løbet af ugen hvor træningen forgår.

Jeg deltager i amatør løb i Danmark og i udlandet.

Hvis det har interesse må du meget gerne skrive til mig. Så kan vi tage en dybere samtale om det.

MVH

Andreas fra cyclingismylife

Hej Andreas

Jeg har kigget på din facebookside og det ser meget interressant ud, jeg kontakter dig indenfor 14 dage, så kan vi lige tage dybere samtale om bla. dine forventninger til et sponsorat, kontra vores forventninger.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael. 

Dit kommende sponsorat bør gå til Christian Bæch. (www.christianbaech.com). Christian og jeg er barndomsvenner, vi er begge vokset op i Hobro, hvor Christian allerede i en tidlig alder blev klubmester. 

I år har han valgt at gå professionel, efter han er kommet hjem fra et college ophold i USA. Her han kombineret skole med en meget seriøs golf træning. Derudover har Christian gået caddy fra et par andre up-coming talenter i Danmark, som blandt andet har vundet store turneringer i Spanien og Afrika. 

Hvis du tjekker hans turneringskaldener, vil du opdage at udover han spiller en masse turneringer i Danmark, spiller han også meget i Europa. Derudover bør det nævnes, at han allerede har fået en sponsor-aftale med den danske racerkøre Tom Kristiansen. Derfor vil jeg mene, at du får en masse god eksponering ved at støtte Christian i hans ambitioner om at blive en rigtig stor stjerne i golfsporten. 

Med venlig hilsen   

Fra Ballerup
Tilmeldt 2. Oct 12
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 19:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er cheftræner i Roskilde Svømning. En klub med 1200 medlemmer.
Vores konkurrence afdeling r i kraftig vækst.

Du kan kontakte mig her på Amino eller mail: Mads@reachelite.con
Vil gerne tage en snak om hvad vi har at tilbyde.


Mvh

Mads

Tilmeldt 18. Jan 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 19:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja ved heller ikke hvordan man kan åbne op for privatbeskeder.

Det er eSport scenen, turnerings side hvor i vil få meget omtale.

Fra Fjenneslev
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 244
Fra  MBM Data Skrevet kl. 21:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

darkwind:

Ja ved heller ikke hvordan man kan åbne op for privatbeskeder.

Det er eSport scenen, turnerings side hvor i vil få meget omtale.

Ok. 

Men send en ansøgning på mail, hvor du skriver lidt om hvem i er, og hvad i har af forventninger til et sponsorat, og hvad i kan tilbyde en sponsor.

Du kan skrive til salg@mbmdata.dk så havner den hos den rigtige.

Side 2 ud af 6 (54 indlæg)