Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem mangler sponsorerer

Side 1 ud af 6 (54 indlæg)
Fra Fjenneslev
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 244
Fra  MBM Data Skrevet kl. 13:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har igennem de sidste par år været sponsor for små sports-klubber og foreninger, og nu er vi på udkig igen efter nogle der kunne være interesseret i et sponsorat.

Så kender du nogle sports-klubber, foreninger eller andre der kunne være interesseret så er man meget velkommen til at kontakte os.

Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 15:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Et godt bud kunne være proteam01 - et hold med en anderledes tilgang end andre, bl.a deres støvleindsamling til Indien vækker min sympati. 

Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 16:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Jeg er meget interesseret i et sponsorat via jer.

Jeg er amatør cykelrytter i Danmark. Du kan læse mere om mig på denne side. https://www.facebook.com/AndreasLarsenCyclingismylife 

Jeg mangler en sponsor til i år, som er interesseret i at få sit navn på cykeltøjet og blive set af mange 100 cykel folk hver weekend til løbene og på landevejen i løbet af ugen hvor træningen forgår.

Jeg deltager i amatør løb i Danmark og i udlandet.

Hvis det har interesse må du meget gerne skrive til mig. Så kan vi tage en dybere samtale om det.

MVH

Andreas fra cyclingismylife

Tilmeldt 18. Jan 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael.

Hvis i kunne være interesseret i at få jeres brand ud til rigtig mange danske såvel internationale unge så kontakt mig på darkwind1988@yahoo.com

- Man kan ikke skrive en privat besked til dig.

Ser frem til at høre fra jer hvis det stadig er aktuelt.

Tilmeldt 20. Jan 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael Malling 

Vi er et kvindefodboldhold der spiller i den anden bedste række i DK, der søger sponsorer. Dette er meget billigt.

Der er intet krav til at sponsorer os alle sammen, man kan også vælge at sponsere én spiller eller flere. 

Ved dette sponsorat får man sit brand tryk enten på shorts eller t-shirt.

Hvis dette lyder interessant, så må du endelig kontakte mig; mettedaukohler@hotmail.com 

Hilsen Mette Køhler 

Fra Fjenneslev
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 244
Fra  MBM Data Skrevet kl. 17:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

kjeppe:

Et godt bud kunne være proteam01 - et hold med en anderledes tilgang end andre, bl.a deres støvleindsamling til Indien vækker min sympati. 

Tak, jeg kigger nærmere på det, det jeg har set indtil videre ser interessant ud.

Fra Fjenneslev
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 244
Fra  MBM Data Skrevet kl. 17:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

SælgerOdense:

Hej Michael

Jeg er meget interesseret i et sponsorat via jer.

Jeg er amatør cykelrytter i Danmark. Du kan læse mere om mig på denne side. https://www.facebook.com/AndreasLarsenCyclingismylife 

Jeg mangler en sponsor til i år, som er interesseret i at få sit navn på cykeltøjet og blive set af mange 100 cykel folk hver weekend til løbene og på landevejen i løbet af ugen hvor træningen forgår.

Jeg deltager i amatør løb i Danmark og i udlandet.

Hvis det har interesse må du meget gerne skrive til mig. Så kan vi tage en dybere samtale om det.

MVH

Andreas fra cyclingismylife

Hej Andreas

Jeg skal nok lige kigge på din facebook side, og vender tilbage til dig.

Fra Fjenneslev
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 244
Fra  MBM Data Skrevet kl. 17:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

darkwind:

Hej Michael.

Hvis i kunne være interesseret i at få jeres brand ud til rigtig mange danske såvel internationale unge så kontakt mig på darkwind1988@yahoo.com // */ // ]]>

- Man kan ikke skrive en privat besked til dig.

Ser frem til at høre fra jer hvis det stadig er aktuelt.

Hej

Lyder mærkeligt at man ikke kan skrive privat besked. 

Hvad taler vi om du repræsentere er det sport eller??

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Jun 11
Indlæg ialt: 87
Fra  Pictu Skrevet kl. 17:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael, 

Vi er en forholdsvis ny virksomhed som tager os af administrativt sponsorarbejde i amatørklubber, samt konceptudvikling, salg og kontrakter. Vi er lige nu ved at lancere en ny markedsføringsplatform for amatørklubber, og det ville være super fedt hvis du havde lyst til at sponsorere vores nuværende kunde :-)

Skriv en privatbesked til mig, og jeg kan sende dig vores flotte pris-katalog hvor der er et væld af muligheder for at sponsorere til billige penge - endda en måde der er helt gratis for dig som virksomhed!

Mvh
Morten

 

Pictu.dk - Sammenlign fotografer på tværs af pris, anmeldelser og stilarter. Bestil online. Hurtigt og nemt.

Tilmeldt 3. Apr 13
Indlæg ialt: 111
Fra  BCB Business I/S Skrevet kl. 17:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså min ven og jeg løber halvmaraton og andre småløb rundt omkring i landet.

Er du interesseret så send en mail: anders.toft.braun123@gmail.com

 

Side 1 ud af 6 (54 indlæg)