Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem mangler sponsorerer

Side 1 ud af 6 (54 indlæg)
Fra Fjenneslev
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 244
Fra  MBM Data Skrevet kl. 13:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har igennem de sidste par år været sponsor for små sports-klubber og foreninger, og nu er vi på udkig igen efter nogle der kunne være interesseret i et sponsorat.

Så kender du nogle sports-klubber, foreninger eller andre der kunne være interesseret så er man meget velkommen til at kontakte os.

Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 15:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Et godt bud kunne være proteam01 - et hold med en anderledes tilgang end andre, bl.a deres støvleindsamling til Indien vækker min sympati. 

Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 16:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Jeg er meget interesseret i et sponsorat via jer.

Jeg er amatør cykelrytter i Danmark. Du kan læse mere om mig på denne side. https://www.facebook.com/AndreasLarsenCyclingismylife 

Jeg mangler en sponsor til i år, som er interesseret i at få sit navn på cykeltøjet og blive set af mange 100 cykel folk hver weekend til løbene og på landevejen i løbet af ugen hvor træningen forgår.

Jeg deltager i amatør løb i Danmark og i udlandet.

Hvis det har interesse må du meget gerne skrive til mig. Så kan vi tage en dybere samtale om det.

MVH

Andreas fra cyclingismylife

Tilmeldt 18. Jan 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael.

Hvis i kunne være interesseret i at få jeres brand ud til rigtig mange danske såvel internationale unge så kontakt mig på darkwind1988@yahoo.com

- Man kan ikke skrive en privat besked til dig.

Ser frem til at høre fra jer hvis det stadig er aktuelt.

Tilmeldt 20. Jan 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael Malling