Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Uberettet Inkasso fra forsikringsselskab

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Så har jeg brug for lidt hjælp igen.

I efteråret 2013 modtog jeg en opkrævning på en selvrisiko, på en skade, der skulle være sket 02.12.2010!!.

Jeg har ikke haft nogen skader og gjorde selvfølgelig indsigelser mod denne.

Forsikringsselskabet fastholder kravet og jeg bad om dokumentation nøjagtigt klokkeslet mv. Jeg modtog dette og på det tidspunkt var jeg 145 km. fra stedet i den bil, der skulle haft et uheld!!.

Efter diverse korrespondance kom der en Inkasso skrivelse fra en Advokat. Deri var kopier af skrivelser, som jeg ikke har set før.
Sendte kopi af korrespondancen med forsikringsselskabet.

Atter idag modtager jeg en skrivelse om, at kravet fastholdes og at der er løbet endnu flere gebyrer på??

Jeg plejer, når jeg en enkelt gang har haft en skade, at udlevere et visitkort med min autograf bagpå. Dette har jeg bedt om en kopi af, da advokater jo er helt vilde med dokumentation. Dette har jeg ikke modtaget.

Det skal lige siges, at vi i en periode (alle) på vejen modtog breve til til andre adresser i byen, men med samme husnr. Dette har vi alle klaget over, og det er blevet meget bedre. Idag mødte jeg posten i indkørslen og der var et brev til et festlokale, der ligger i kvarteret. Dette fik posten naturligvis med igen.

Jeg er ved at være træt af den slags advokater. Nu har jeg skrevet om samme sag 6 gange. Det er ligesom, nu har de fået en sag og den skal bare vindes uanset hvad.

Når jeg selv har skullet have hjælp, eller været i retten med vores tidligere eksterne bogholder: DOKUMENTATION, DOKUMENTATION.

Er igen idag igang med at svare på den modtagne skrivelse. Er der en, der har en god pasus, så de fanger budskabet det?

Kunden jeg var på besøg hos, har jeg prøvet at ringe til, men han er desværre gået konkurs i 2011?.

Johnny

Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg ikke advokat :)

Men hvis du har gjort indsigelse mod hovedstolen.

Så kan der vel ikke køres inkassosag? Men så skal den forbi retten?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

ja den kan kun indkræves via retten - men det er jo skidt at skændes med sit forsikringsselskab så jeg ville bruge telefonen og hænge fast indtil en løsning findes under samtalen - 

Viser det sig umuligt, så må man stærkt overveje at skifte forsikring, men ingen tvivl om, at forsikringsselskaber står relativt stærkt sammen

Selskabet der har anmeldt det til trådstarters forsikring som nu kræver selvrisikoen, må jo ha noget dokumentation for, at det var trådstarter der lavede buler i deres kundes bil, og det er vel den dokumentation der skal efterspørges. Nogen må jo ha beskrevet uheldet og ha noteret nummerpladen ned, og disse nogen må jo har mere viden som har ført til deres informationer til skadeslidte .- eller skadeslidte må vel selv ha det, lige som der vel ofte må være skader på trådstartes babu-bil der svarer til de skader der er på den anden bil.

Jeg ville gribe knoglen og få fat i en hos min forsikring der kunne afklare det her.

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Ja, vi er kørt i hårdknude. Jeg har gennem 6 år betalt troligt for en forsikring, som assurandøren kaldte "lovpligtig".

Nu har jeg fået fra ASK, på skrift, at jeg ikke skal betale denne!. Derfor blev jeg lidt gal. Jeg er ikke assurandør, så jeg må jo stole på mine rådgivere?? Jeg gjorde indsigelser mod sidste opkrævning. Den gik til samme advokatfirma, som nu har droppet sagen!

Nu er det jo over 3 år siden. Hvem kan huske det. Jeg har været igennem min kundedatabase og kan se, at jeg fra morgenen var i Padborg og derefter km 145 fra skades stedet. I det køretøj, der skulle befinde sig km. 145 væk fra mig. Jeg var flere gange ude i bilen efter dele og den var i mit synsfelt de 4 timer, jeg var der.

Jeg har bedt om en kopi af det, jeg udlevere hvis jeg laver en skade, mit visitkort med min autograf, dette kan jeg ikke få. Og modparten, som står på de dokumenter, jeg har modtaget, har jeg aldrig set. Så det kan jo være, at der er nogle der er igang med assurancesvig på min bekostning.

Johnny

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Prima-Flex

Jeg er heller ikke advokat, men kan godt skælne mellem sort og hvidt.

På et tidspunkt var jeg i retten med en ekstern bogholder, der krævede mig 75.000,00 for eet års arbejde. Gjorde indsigelser, dokumentation frem og tilbage. Men advokaten fandt ikke prisen for "UBILLIG". Derudover løj sagsøger direkte i retten, men det tog dommeren (skilsmisse-dommer) sig ikke af. Derfor kan min mening om mange advokater stå på kanten af et frimærke Sad

Johnny

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pythonrap

På kanten af et frimærke: se Forsikringsaftalelovens § 29 og den 2 årige forældelsesregel.

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Tusind tak for dit input. Den havde jeg ikke lige set komme. Når sagen frafaldes, som jeg sender ud på Amino, så håber jeg at jeg kan sende en pb til dig samtidig.

Johnny

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Det er utroligt hvad få liner/ord kan udrette. I skrivelse af idag, er advokaten udtrådt af sagen.

MVH

Johnny

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Kan ikke sende dig en PB?

Johnny

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

sært

adressen er jacob@rue.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)