Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Software til info skærm med flere slideshow

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 21. Nov 11
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Man ser så mange steder infoskærme der viser det ene og det andet.

Jeg er fotograf og vil meget gerne lave min egen infoskærm til at vise billeder.

Jeg vil utroligt geren have skærmen delt op så den på en del af skærmen viser seneste billede i en mappe og et andet sted på skærmen laver den slideshow af billederne i en mappe.

Derudover så vil jeg gerne vise noget info i form af tekst/logoer m.m.

Hvad findes der er sådanne software til at klare det. Pt. så har jeg en pc og en stor skærm som bare står og laver et slideshow men jeg ville gerne gøre det lidt mere spændende for dem der står og ser billederne.

Er der nogen der har erfaringer med sådan noget?

/Magnus

Fra Kalundborg
Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 185
Fra  Art of Fredskov Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart ville jeg bygge en lille hjemmeside med et slideshow fra en specifik mappe.
Har dog ikke noget prisslag for hvor meget det ville koste, men tror det er det nemmeste medmindre der er en specifik software til det. 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror ikke der findes noget specifik software der kan gøre det. Men som nævnt, kan man lave det som en hjemmeside.
Måske jeg kan bruge projektet i forbindelse med min praktik som Web-integrator. Jeg vender tilbage i løbet af i morgen, når jeg har rådført mig med min lære.

Vh

Paw j

Fra Kalundborg
Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 185
Fra  Art of Fredskov Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Paw Jeppesen:

Tror ikke der findes noget specifik software der kan gøre det. Men som nævnt, kan man lave det som en hjemmeside.
Måske jeg kan bruge projektet i forbindelse med min praktik som Web-integrator. Jeg vender tilbage i løbet af i morgen, når jeg har rådført mig med min lære.

Vh

Paw j



Super idé ;) 

Tilmeldt 29. Dec 07
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 3. Dec 12
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Magnus.

Der findes en gratis løsning der hedder digital signage.

Jeg har brugt det med stor succes i en fritidsklub.

her er linket: http://www.digitalsignage.com/

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Indy:

Derudover så vil jeg gerne vise noget info i form af tekst/logoer m.m.

Hvad findes der er sådanne software til at klare det. Pt. så har jeg en pc og en stor skærm som bare står og laver et slideshow men jeg ville gerne gøre det lidt mere spændende for dem der står og ser billederne.

Er der nogen der har erfaringer med sådan noget?

Hej Indy.

Det har vi et sådant program, afspiller spot med tekst, afspiller video med lyd, musik m.m.

Download gratis prøve her: http://www.goteachme.net/myhotspot_gtm_download/

Mvh. Niels

Webdesign

https://itwebsite.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis ikke du finder noget der matcher dine behov så er du velkommen til at skrive til mig på brian@greenweb.dk. Vi forhandler sådan et system (www.nemskilt.dk) som mange virksomheder og biblioteker bruger til at vise reklamer, videoer og billeder til deres kunder.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har snakket med min vejleder, og han har sagt god for projektet. Stadig interesseret? Så vil jeg gerne kigge på det. Kom gerne med indput til udformning til løsningen, og dine mere specifikke ønsker.

vh

Paw J

Fra Silkeborg
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 08:03
Hvor mange stjerner giver du? :

findet en der kan lave en løsning for dig? ellers send gerne en personlig besked, hvis jeg du ønsker jeg skal kigge nærmere på det.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)