Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du overtage en række webkunder?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Jan 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har som en lille biting de seneste tre års tid bygget nogle simple Wordpress-websites (plus lidt andre småting) for små virksomheder, foreninger, undervisningssteder og en kommune. Nogle af dem, p.t. ca. 15-16 stykker, hoster jeg også via Curanets reseller-webhoteller.

Har du lyst til at overtage hostingplanerne og support/videreudvikling af sites for de kunder? Jeg har fået startet et iværksætterprojekt, som tager al min tid nu, så jeg ville egentlig lukke webdelen ned. Men jeg ville gerne tilbyde alle kunderne, at en anden web-freelancer/webbureau kan overtage resellerhostingen og levere evt. videreudvikling og support de får i fremtiden. Er det noget for dig?

Fra Aarhus
Tilmeldt 21. Dec 13
Indlæg ialt: 138
Fra  RankScanner Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

ordpress har du en email man kan kontakte dig på? 

Du tillader ikke private beskeder nemlig :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Jan 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg prøver lige at slå private beskeder til... er helt ny herinde.. øjeblik...

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Jan 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

RankScanner.dk | Rune:
Hvad er der af vedligeholdelse i det nu? Og omfatter det også rådgivning, markedsføring (bl.a. søgemaskineoptimering) osv. af disse kunder?

Der er alt fra den lille enmandsvirksomhed, der ringer hvert halve år fordi han har glemt hvordan han opdaterer sin forside, til decideret udvikling på sites med lidt flere funktioner. SEO har jeg altid henvist til andre, men det behøver "den nye" jo ikke at gøre.

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Jan 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Vinberg - dicm.dk:
Du tillader ikke private beskeder

Så skulle de virke.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

ordpress:

Kim Vinberg - dicm.dk:
Du tillader ikke private beskeder

Så skulle de virke.

Du har fået en besked fra mig :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Jan 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skylder vist et svar på det her. Alle de kunder, der ikke opsagde samarbejdet, da jeg meldte ud, at jeg lukkede ned, er blevet overtaget af WPDK, og det har alle parter vist været godt tilfredse med.

Jeg hjælper stadig en enkelt kunde engang imellem med mindre opdateringer, men er ellers meget tilfreds med at have fået lidt mere tid til min lille startup-virksomhed.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)