Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en bygningsingeniør til mindre opgaver til min tegnestue!!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Middelfart
Tilmeldt 8. Oct 09
Indlæg ialt: 71
Fra  Byggetilladelse.nu Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Jeg søger en bygningsingeniør som kan hjælpe mig med mindre opgaver og beregninger som jeg løbende får ind i min tegnestue. Hvis der skulle være en Ingeniør her på Amino eller I kender en som I har gode erfaringer med, så vil jeg meget gerne hører fra jer, da jeg allerede nu står med en lille opgave.

Det jeg ønsker er et samarbejde med et et enkeltmands eller mindre firma, som jeg kan trække på hver gang jeg får opgaver ind som kræver beregninger. Mine kunders budgetter er som regel ikke ubegrænset, så der ønskes en som kan lave nogle skarpe priser. 

Håber I kan hjælpe mig derud og på forhånd tak.

Mvh.

Simon 

Tegnestue med fokus på byggetilladelser til private - www.byggetilladelse.nu

Fra Odense
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 92
Fra  Lejegruppen ApS Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Jeg kender en dygtig selvstændig bygningsingeniør. Jeg har selv et byggefirma og jeg bruger min svoger. Han er uddannet tømrer, har dernæst læst videre til konstruktør og dernæst til ingeniør. Han bor desuden her på Fyn ligesom dig. Jeg sender dig lige en PM med hans nummer, så kan du jo ringe til ham. Jeg skal nok lige sige til ham at jeg har givet hans nummer videre, så kan I selv aftale videre derfra om der er noget at bygge videre på.

Mvh Jacob Lauvring

Tilmeldt 21. Aug 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 07:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Jeg har lige købt hus i Odense og mangler en dygtig mand, til at lave nogle beregninger på en tagkonstruktion der muligvis er under dimensioneret.

Kunne din svoger være manden til denne opgave?

Mvh Brian Lindegaard 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)