Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en partner der har styr på sin programmering!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 2. Jan 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 02:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag folkens,

Jeg har tidligere lavet en tråd hvor jeg ledte efter en partner til et projekt som jeg har gået og arbejdet på dette projekt i lang tid nu, men har ikke kunne finde den rigtige makker.

Hurtigt om mig:

Jeg er en ung gut på 21 år som bor sammen med min kæreste i Slagelse, jeg har studentereksamen fra HHX som jeg afsluttede i sommers og har på nuværende tidspunkt et sabbatår. Du kan forvente en ildsjæl som stort set har hele virksomheds fundamentet på plads, finanserne samt netværket.

Om projektet:


Projektet handler kort og godt om at lave et stykke software/hjemmeside om kan følgende:

Hjemmesiden:

CMS hjemmeside

Abonnement system(39,- om måneden)

Interaktivt skema(som fungere i alle browsere, skal også fungere på tablets/telefoners browsere)

Gratis-bruger funktioner

Mulighed for upload af egne ting

App'en(Skal være lavet til iphone/ipad/android/windows(windows er ikke et krav!):

Skal kunne vise det interaktive skema og have nogle andre små funktioner.

Hvad jeg forventer af dig:

Du er dygtig, hårdt arbejdende og brænder for at lave et produkt der er det bedst på markedet og er klar på at gøre alt for at kunne udføre en opgave 110%

Betaling:

50/50 - du vil være en lige så stor ejer af virksomheden som mig, det vil sige at din indtjening kommer til at være løbende i stedet for en engangsbetaling.

NDA-påkrævet(stort set ingen på dette marked)

Kontakt:

4220carlsen@gmail.com

Mvh

Emil Carlsen

Ps. Hvis denne tråd ligger forkert, så please flyt den mods, på forhånd tak! :)

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 05:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Lige et hurtigt indspark Emil.  

Seriøse IT folk / virkomheder får sådanne tilbud flere gange om ugen, nemlig:

"du laver design, software, retter fejl, laver ændringer, laver tilføjelser, løser nød problemer Lørdag aften, installerer, tjekker mærklige brugeroplevelser osv osv osv" Jeg sælger gennem mit netværk og så delver vi 50/50 fordi det var mig som fik ideen.

Dem som har erfaring inden for IT vil aldrig overveje et sådan setup i 2 minutter. Hvis du skal have en fisk til at bide på krogen så bliver du nød til at fortælle hvad du bringer.

Hvis 50/50 betyde du vil betale 50% af udviklingsomkostningerne så ville jeg gøre det mere tydeligt.

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Der må jeg give Peter ret. Det er en flot formuleret ansøgning, men mellem linjerne står der: "Jeg kan ikke lave min idé selv, så jeg søger en der tør satse hele butikken på, at min idé holder vand. For besværet vil jeg ikke betale noget, men du får 50% af ideen, som ikke har vist sit værd endnu."

Det kan godt være jeg tager fejl, og at dit udsagn "Du kan forvente en ildsjæl som stort set har hele virksomheds fundamentet på plads, finanserne samt netværket." betyder, at du har skaffet en investor, som er villig til at betale ham partneren du finder, og I så efterfølgende, når projektet er søsat, vil få mere jævnbyrdige arbejdstider? :-)

Hvorom alting er, så held og lykke. Du lyder som en ildsjæl i hvert fald ;-)

Fra Slagelse
Tilmeldt 2. Jan 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for ordene, men jeg tager nu stadig chancen - det er ikke en idé som ikke kan lykkedes eftersom der allerede er et markede og jeg har et kæmpe netværk indefor denne branche - jeg har dog valgt at give opgaven til en freelancer, hvilket så bare er en større udgift for mig og en mindre chance for en anden.

Er udemærket klar over at det ikke er optimalt, men nogen gange må man jo tage en chance :)

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hello ,

I am Jun Jin Am willing to venture into profitable business with you also willing to deal with you in trust and confidence ...Am an investor keen on investing in lucrative, calculated viable business, either by partnership or as a financier. in Cash, Fixed interest, Shares , Property. I will welcome any profitable business plan/proposal (Long or short term). I will be investing independently.


To proceed, let me have your business plan/proposals ( junjininvestment  @  gmail.com )


My details
Name: JUN JIN
HONG KONG INTERNATIONAL FINANCIAL SERVICES LIMITED
23RD FLOOR, ARION COMMERCIAL CENTRE,
2-12 QUEEN'S ROAD WEST, HONG KONG.

Regards
Jun Jin

Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg siger nok lidt som de andre.
Jeg er udvikler, og er altid frisk på at hoppe på en vogn hvor jeg får 50% andel mod at min partner betaler 50% af min løn og dermed tager samme risiko som mig.

I så fald kontakter du mig bare :-)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil.

Giver skam også de andre ret og så er det sagt Smile

At du springer 100% ud i det selv, der tager jeg hatten af....
Dem som overlever i branchen er dem som tør tage en 100% risiko på deres egne projekter og det ser ud til du er villig til det.

Tror dog ikke at andre mister chancen da 99-100 gange folk søger en partner er det fordi de ikke kan/vil røre ved IT men har idemanden først set et system er det garanteret nemt at bygge.
Derved bliver et partnerskab hurtig en meget svær opgave da tid og kvalitet ikke hænger sammen.
Du ryger sikkert i det samme med en ansat freelancer men om ikke andet ville en freelancer kunne give dig forståelse på eget projekt da du selv er med-styrende til kvalitet/penge.

Så hatten af herfra Yes

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi ved Modified får ihvertfald 8-10 interesserede "kunder" hver uge, det eneste vi skal lægge i det er vores tid, så skal vi nok blive millionærer, det er ikke sket endnu :/ 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)