Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hunde-hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløje.
Jeg er igang med at starte en hjemmeside op, hvor jeg skal ha flere hunde-ejer og hundeelsker til at være skribenter for siden.
Hvor vi er et team som frivillig skriver om hunde opdragelser brevkasse osv ;)
Vi alle skriver frivillig om vores hunde til siden.

Siden går ikke ud på at tjene penge. Bare hjælpe andre hundeejer og for sjov af lyst.

Hvad synes i om den ide?

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Der skal da nok være nogle hunde folk som vil finde din side brugbar.

Men hvis du laver sådan en side, så sørg for at, dem som skriver for dig, de også skriver faktuelt rigtigt,  så folk ikke bliver mis vejledt.

Held og lykke med siden.

 

Fra Holme Olstrup
Tilmeldt 2. Dec 13
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Idéen er som sådan fin nok. Men hvad kan jeres side tilbyde som hunden.dk - hundenyheder.dk osv. ikke kan.. Hvem er det der skal skrive jeres artikler? Er det Hr. og Fru. Danmark der skal fortælle om deres daglige gå ture, eller taler vi om professionelle der virkelig ved hvad de taler om? Hvem er jeres målgruppe?

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Det er en fin ide som sådan. Dog må jeg sige at det er nu dig der står bag siden og du får en del arbejde at se til, hvis der nogle folk der skriver noget forkert sviner eller ikke opfører sig pænt, så jeg kan kun anbefale at dine handelsbetingelser er fornuftigt lagt ud og at du så fraviser dig ansvar for hvad DE ANDRE skriver.

Desuden hvad gør din side så specielt at man går til den og ikke andre sider der allerede er der og har en del medlemmer?

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Fra Göteborg
Tilmeldt 25. Sep 13
Indlæg ialt: 61
Fra  Caroline Kjelsmark Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil også gerne høre mere specifikt hvad din side skal indeholde som ikke allerede findes.Synes der er gode sider, og ser selv forbi "gi-pote.dk" nu og da. Er det små historie eller? Frivillige der "bare" skriver om opdragelse og laver brevkasse synes jeg, som de andre, lyder lidt useriøst. Men man kan jo lave det mere som debatter og læseroplevelser. Skal det understøtte din webshop?

mvh

Caroline

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)