Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktionsteknolog, nogle der kender til uddannelsen/jobbet?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

kender du noget til ovenstående kunne jeg være interesseret i at høre plus/minus omkring uddannelse og jobsituation.

vh Thomas

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Er nu selv startet på produktionsteknolog på KEA og det er super fedt og er ret sikker på det er den rigtige hylde for mig da det er en rigtig spændende og udfordrende uddannelse.

Hvis andre vil høre om enten maskiningeniør eller produktionsteknolog er de velkommen til at skrive for mere info.

Vil skrive løbende på thomascl.dk om uddannelsen.

vh Thomas

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Er selv produktionsteknolog og driver firmaet Daltek på den baggrund.

Jeg blev uddannet i sommers i Aalborg.

Uddannelsen er lidt anderledes alt efter hvor i landet man tager den. Jobsituationen er den at hvis du hænger i og får en rimelig karakter forløbet igennem (over 7) så er dine jobmuligheder rigtig gode. Alle søger produktionsteknologer og der er også hvis ikke DK er nok rigtig gode muligheder i Norge.

Lønnen er ok, en produktionsteknolog med mellem 7 og 10 års erfaring går typisk for mellem 35 og 40.000 i lån. En nyuddannet ligger typisk på 28.000

Hvor tager du uddannelsen henne ?

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Uldal, tak for input - fedt du har startet dit eget, håber det går godt :)

jeg er startet på KEA, København - super fed skole med mange andre uddannelser og i helt nye bygninger - undervisningen er af kompetente designere, ingeniører m.v. - selve indholdet er ret praksisorienteret og relevant for hvad der er brug for på markedet.

Glæder mig til praktikperioden og se mere derude hvordan det foregår - sidder og arbejder på min egen lille opfindelse ved siden af og tegner også emner i 3D til min webshop, så det er ret cool at komme igang med denne uddannelse.

vh Thomas

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)