Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ordrebekræftelse - mange tak ! :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Sep 13
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Når jeg tager ud til kundemøder og lukker en handel af, vil jeg gerne tage en ordrebekræftelse med som bliver udfyldt og underskrevet. Til det har jeg udformet denne ordrebekræftelse, og jeg ville meget gerne lige høre jeres input til om den er OK!

Jeg har i øvrigt handelsbetingelser som omhandler alle betingelser og vilkår vedrørende produkterne. Dem behøver i ikke at kigge på, da jeg har haft en advokat til at kigge på dem. Det skal lige siges, at produkterne omhandler webløsninger.

Ordrebekræftelsen kan ses her: http://ge.tt/9hHPNxD1/v/0?c.

På forhånd mange tak!

Husk venligst at alle former for vilkår står beskrævet i handelsbetingelserne, og dette blot skal virke som en bekræftelse på ordreafgivelse.

Fra Aarhus
Tilmeldt 21. Dec 13
Indlæg ialt: 138
Fra  RankScanner Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig fin og lige til. Godt sat op - Måske du kan få tilføjet lidt farver? Ikke nødvendigt, men ville muligvis få den til at se lidt mere troværdig ud. Det er vel et forsøg værd. :)

Fra Kirke Såby
Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 72
Fra  Indblich. Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Den ser vel lidt kedelig ud, men bestemt brug bar! Min er lige så lidt grafisk som din, men det kommer vel også an på hvordan din virksomhed ellers præsentere sig?Der er ikke nogle elementer som kan forvirre kunden, hvilket jeg personlig godt kan lide. 

Det eneste jeg ikke brydes mig om er ordlyden i den sidste linie inden underskriften. "stå inde for …" er det jeg mere præcist ikke er helt vild med. Formålet med linien kan jeg godt forstå, så det er ikke det jeg vil have den slettet. 

mvh

Jesper

Tilmeldt 25. Sep 13
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Blichfeldt:

Den ser vel lidt kedelig ud, men bestemt brug bar! Min er lige så lidt grafisk som din, men det kommer vel også an på hvordan din virksomhed ellers præsentere sig?Der er ikke nogle elementer som kan forvirre kunden, hvilket jeg personlig godt kan lide. 

Det eneste jeg ikke brydes mig om er ordlyden i den sidste linie inden underskriften. "stå inde for …" er det jeg mere præcist ikke er helt vild med. Formålet med linien kan jeg godt forstå, så det er ikke det jeg vil have den slettet. 

mvh

Jesper

Ja jeg sad lige og lavede den hurtigt, regner også med at smide mit logo ind i headeren.

Sidste linje kunne evt. erstattes med:

"Jeg bekræfter at jeg er beslutningstager, og at jeg på vejne af virksomheden kan afgive denne ordre." ? Fungerer vel lige så godt..

Fra Kirke Såby
Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 72
Fra  Indblich. Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Et logo ville nok være meget godt :)

Ja det lyder lidt bedre og lidt mere professionelt.

mvh

Jesper 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2490
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

R-M:
"Jeg bekræfter at jeg er beslutningstager, og at jeg på vejne af virksomheden kan afgive denne ordre." ? Fungerer vel lige så godt..

Jo, men ret lige til "Jeg bekræfter at jeg er beslutningstager, og at jeg på vegne af virksomheden kan afgive denne ordre."

Angel

Tilmeldt 25. Sep 13
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Hartmann:

R-M:
"Jeg bekræfter at jeg er beslutningstager, og at jeg på vejne af virksomheden kan afgive denne ordre." ? Fungerer vel lige så godt..

Jo, men ret lige til "Jeg bekræfter at jeg er beslutningstager, og at jeg på vegne af virksomheden kan afgive denne ordre."

Angel

Tak - du har helt ret! :D

Fra Kirke Såby
Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 72
Fra  Indblich. Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt set Fru Hartmann, den havde jeg ikke set :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)