Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gjorde i med privatøkonomien i starten?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 397
Fra  Rozone Scandinavia Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke, at du får meget ud af undersøgelser mig her og dér. Hvis du tror på og brænder for ideen, så er det bare at hoppe ud i det! Det andet er for bøvlet og giver dig unødige bekymringer, og suger for meget energi.
Nye lanceringer kræver hårdt slid og slæb - krydret med fuld gas og entusiasme.

Når du først er i det, så vil du også være pisket til, at yde dit bedste til det lykkedes!

Fra Århus
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 378
Fra  Thomsen Business Information Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Det lyder som om at du selv kan styre tidspunktet på din konsulentydelse. Når du kan dette, så vil jeg nok springe ud i det og afprøve dit koncept - udenfor din arbejdstid. Altså behold arbejdet, men afprøv dit produkt i virkeligheden.

Den bedste markedsanalyse du kan lave er at afprøve det og det er muligt i dit tilfælde. Hvis det viser sig at kunderne strømmer til og gerne vil betale dig en ordentlig pris for din ydelse, så siger du op. 

mvh

Mogens

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

hej,

det er et stor step du tager der lige nu vil jeg nok sige. Men hvis du tror på det og du er sikker på det vil give nok og blive et sucess så skal man nogen gange gå på risico....En meget vigtigt faktor er nok også om du har sparet nok penge op så du kan klare dig måske 6-12 måneder mens det hele starter op?

Siden du siger du arbejde nat og dag, er det svært at starte deltid?!

En anden mulighed er at se om man kan låne penge ved banken og de tror i det koncept, dog ville jeg kun gøre det hvis man ikke har andre ideer.

Jeg selv er en person der tager chancer hvis jeg tror på det kan blive til noget. Så i bund og grund er det jo dig der skal finde ud af om du kan og vil tage chancen. 

Jeg ønsker dig alt held og at det går godt for dig :)

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Min forretningspartner og jeg sagde begge vores fuldtidsjob op, men sagde samtidig også vores boliger i Danmark op og flyttede op i vores billige sommerhus i midt Sverige, ca 950 km fra Kbh.

Vi havde sparet en del sammen inden, så vi havde til alle udgifter i det første halve år, og derudover havde vi feriepenge der kom året efter.

Vi levede på en sten, bagte selv brød flere gange om ugen, og spiste løg i rigelige mængder, da dette var meget billigt :-)

Jeg må indrømme jeg fortrød valget flere gange de første to år, og var tæt på at gå helt ned deroppe. Hvis du kan starte dit projekt op med enten et fuldtidsarbejde eller deltid ved siden af, så vil jeg råde dig til det. I dag hvor forretningen kører super er jeg meget glad for vores valg dengang, men jeg havde nogle hårde år i starten, som jeg egentlig gerne ville have været foruden.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)