Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ikke Uden Evner...

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Faaborg
Tilmeldt 5. Nov 13
Indlæg ialt: 5
Fra  IkkeUdenEvner Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino brugere.

Her er først en lille, hudløst ærlig, beretning om et "anderledes liv"

Jeg hedder Daniel Bauer, er 32 år og diagnosticeret med ADHD og et hoved i top 1% i verden.

Mit liv var rodet, uden kontrol og ikke blandt guds bedste børn, men efter utallige nederlag på skolebænken tog jeg beslutningen om at hanke op i mig selv. Jeg sagde farvel til poker med dem "de andre ikke må lege med", ukontrollerede handlinger og nederlag! Sagde goddag til ansvar, beslutsomhed og nye mål.

Jeg er i dag gift, har 2 fantastiske børn og bor i eget hus, men mindst lige så vigtigt: jeg er iværksætter! Efter endt coach uddannelse, tog jeg springet og blev iværksætter med virksomheden IkkeUdenEvner, blev medlem af "En af os!", ADHD foreningen m.m. og jeg holder i dag foredrag om det at være "usynlig handikappet", kommunikation og det at være sig selv, sammen med andre.

Jeg coacher unge med psykiske diagnoser, sportsfolk på vej mod toppen og ledere & medarbejdere i virksomheder landet over.

Min historie er "anderledes" og derfor bør den fortælles til alle. Et liv med blod, sved og tårer, før den ender lykkeligt.

Jeg har en, næsten, uudtømmelig energi, altid smilende og en god formidler, så hvis du mangler et foredrag, temadag, kursus eller en coach med en "rygsæk" fuld af accept for andre, så er jeg altid klar.

En del af at acceptere sig selv, er at åbne op for andre. Smide masken, som jeg lige har gjort og hoppe ud af den kasse, som samfundet har puttet mig i. Prøv selv at gøre det og find accepten fra alle omkring dig.

 

Venlig hilsen,

IkkeUdenEvner - Daniel Bauer

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)