Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Getty Images og Nordic web

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Nov 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad gør man..

Jeg har fået lavet en hjemmeside hos Nordic web. De sender et test med billeder mm så jeg kan bedømme og se skabelonen, jeg påpeger at de viste billeder ikke er vare der findes i min butik og får så svaret (alt desværre på tlf, og pågældende medarbejder er holdt op), at det bare er standard billeder..det hele går i luften efter diverse rettelser og nye billeder mm.  så går der ca. 9-12 mdr hvor jeg pludselig får et brev fra USA Getty Images at der er brugt billeder fra deres database. Jeg kan godt kende billederne og sender derfor sagen til Nordic web, det forholder sig sådan nu, at de ikke kan se at det er noget de har gjort forkert, da de ikke kan finde noget der indikere at det er dem, der har lavet en fejl eller at jeg skulle have sendt noget forkert materiale til dem. , og jeg ved ikke hvordan jeg kan bevise min uskyld?? eller om de skal leveres bevis for at det er min skyld.. jeg mener at de som firma ved alt om billede håndtering mm. Jeg har fået dem til at lave alt vedr.min hjemmeside, da jeg intet ved om hjemmesider eller køb af domæne mm. ....kommentar udbedes eller hvis i kender til andre sager...ved at der tidligere har været en sag hvor det var Nordic web der havde skylden..

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)