Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger leverandør af brænde, briketter, træpiller eller el-cykler, som tilbyder dropshipping

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Faxe
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Pga. en arbejdsskade har jeg desværre måtte lukke min butik, da jeg ikke kan holde til de tunge løft mere. Jeg vil dog ikke bare sætte mig ned og have ondt af mig selv, så derfor er jeg på udkig efter nye projekter, som jeg kan kaste mig over.  Jeg har snakket med en forhandler af brænde, træbriketter og træpiller, som er interesseret i et samarbejde. Han vil levere direkte til mine kunder, så jeg undgår at skulle bakse rundt med tunge sække og skulle investere i lagerlokale. Altså dropshipping. Desuden har jeg været i kontakt med en importør af el-cykler, som også er interesseret i at tilbyde mig dropshipping. Nu har jeg så fået priser fra dem og de ser udmærkede ud, men jeg vil ikke bare tage den første der melder sig. Jeg har spurgt min ven Google om der var nogle der tilbød dropshipping indenfor de varer jeg var interesseret i. Der kom en del resultater. Men jeg vil jo være dum, hvis jeg ikke forhørte mig om der ikke skulle være nogen herinde, som sælger brænde eller el-cykler og som kunne være interesseret i et samarbejde. Det er et krav at i kan levere varene direkte til mine kunder. 

Håber der er nogen, som vil hjælpe mig igang med mit nye projekt.

Mvh

Kim

Tilmeldt 15. Dec 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Vi kan tilbyde træpiller, briketter og et nyt spændene brændsel produkt på markedet

Send mig dit telefon, så ringer jeg dig for at vi kan prøve at få afstemt forventning og om muligheden for at gøre forretning sammen

Lundgaard

Fra Faxe
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lundgaard

Det vil jeg da gerne høre mere om. Du kan fange mig på 60 820 522

Kim

Fra Faxe
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 07:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der er nogen som har andre varer jeg kan sælge via dropshipping hører jeg gerne fra jer. Det er dog et krav at de er let omsætlig.

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim.

Netop træpiller er utrolig hurtige og nemme at sælge, i et land som Danmark sælger de sådan set sig selv da efterspørgslen er så stor.

Jeg vil prøve og komme med et godt tilbud, hvis du er seriøst interesseret i at blive sælger af træpiller, så kan prisen forhandles til at blive endnu bedre.

Jeg kan tilbyde dig klinisk testet kvalitets træpiller produceret i Irland til en super stærk pris. Kun fra 1150 Kr. Ex. Moms. Din foreslået udsalgspris: 1695 Kr. 

Jeg kan tilbyde det som dropshipping og vil prøve at leve op til dine krav.

Deres høje brandeværdi og kvalitet fåes ikke bedre til prisen. Træpillernes vand og aske indhold er utrolig lavt og disse træpiller må anses at være sunde for dit fyrs/pilleovns forbrænding, afgiver ingen skidt og slagger og minimalt med aske.

- Træpillerne er 6 mm og tilbydes i disse træsorter:  Gran, Eg og Bøg

- Der skal min. bestilles en container på 26 tons af 26 paller.

- Leveres I 15 kg. sække på paller - Fragtfrit.

- 100% organisk produkt, høj brændeværdi, lav aske spild og lav fugtighed.

- Inspektion forestages af SGS og Phytosanitary inspection i England inden afskibning.

- Leveringstiden er ca. 16 dage, sendes med container skib hvorefter det køres med lastbil til destination. Ønskes det at chaufføren læsser af med truck, koster det 2000kr ekstra.

- Betaling foregår via bank 50% forud og 50% når du har modtaget alle papirer, samt kontrol og inspection fra speditøren at din container er losset og skibet er på vej. Fuld track and trace og forsikring på sendingen.

- Maj engro pris: Fra 1150 Kr ex. moms. Leveret til kantstenen til hele Danmark og brofaste øer. +2000 kr for tømning med truck. Fragt til andre steder herudover, skal udregnes nærmere.

- Fortrydes købet efter første eller hele betalingen trækkes der 10% I omkostninger + dækning af returfragt.

- Ved storkøb over 104 tons tilbydes der rabat.

Træpille Info:

Gran:

Pris: 1250 Kr. Ex. Moms.

Str. 6mm

Længde: 8-50 mm

Brændeværdi: 4845 Kcal/kg - 20.22 MJ/kg – 5,6 KwH/kg

Vandindhold: Under 7%

Aske indhold: 0,06%

Slaggerdannelse: 0

 

Eg & Bøg:

Pris: 1150 Kr. Ex. Moms

Str. 6mm

Længde: 10-30 mm

Brændeværdi: 4420 Kcal/kg – 18,45 MJ/kg - 5,14 KwH/kg

Vandindhold: Under 5%

Aske indhold: 0,61%

Slaggerdannelse: 0

 

Ordre procedure: Venligst oplys følgende information for at bestille.

1. Træ type:

2. Mængde i tons: (Min. 26 tons og kun hele læs).

3. Købers navn, moms nummer, kontakt person på modtageren af faktura, email, tlf. Og leverings adresse:

4. Vores chauffør læsser af med truck +2000 Kr. Eller læsser du selv af:

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Tilmeldt 12. Nov 14
Indlæg ialt: 12
Fra  fancyliving.dk Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Må jeg låne din tråd?

Jeg er også interesseret i at høre fra dropshippere til min webshop som kommer online i februar 2015. Alt til hjemmet, eksklusive varer/møbler/interiør,træpiller,brænde m.m.

Kontakt mig på mail binnesb@hotmail.com

Vh Bettina

Fra Tåstrup
Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Sælger du stadigvæk brænde?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)