Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bachelorstuderende søger dansk virksomhed med tyske medarbejdere

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jan 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Til alle Aminoer

Jeg er en kvindelig studerende fra Aarhus Universitet. Her har jeg siden 2011 studeret Erhvervsøkonomi med særlig fokus på tyske forhold, herunder kultur, samfund og økonomi. I øjeblikket er jeg bosiddende i Berlin, hvor jeg læser mit 5. semester på Humboldt Universität.

Til februar vender jeg hjem til Århus for at færdiggøre min uddannelse med et afsluttende bachelorprojekt. I denne forbindelse søger jeg en mindre, dansk virksomhed, som beskæftiger både danske og tyske medarbejdere.

Tværkulturel Management er min overordnede interesse. Formålet med afhandlingen er at undersøge eventuelle problematikker ved at lede og motivere ansatte med forskellige kulturelle baggrunde. Jeg har endnu ikke indsnævret min endelig problemstilling, da jeg foretrækker at nærme mig denne i samarbejde med jer. Derfor er jeg åben over for input og forslag til spændende problemstillinger i netop jeres virksomhed.

Det tidsmæssige aspekt af projektet skal ikke være en byrde for jer. Jeg vil foretage en dataindsamling i form af enkelte interviews med nøglemedarbejdere inden for organisationen. Ressourcemæssigt har jeg kun brug for nogle grundlæggende informationer om virksomheden.

Jeg kan tilbyde et sæt nye øjne på den nuværende situation i virksomheden i form af en gratis belysning af og løsningsforslag til eventuelle problemstillinger i virksomheden. I denne forbindelse vil jeg anvende de værktøjer, som jeg har tilegnet mig igennem min hidtidige uddannelse.

Alle oplysninger er fortrolige mellem min vejleder, eksaminator, jer og mig.  Afhandlingen skal afleveres den 1. maj 2014 og have et omfang af 50 sider ekskl. bilag

 

Hvis mit projekt kunne have jeres interesse, så vil det glæde mig at høre fra jer.
Jeg kan kontaktes pr. E-mail: tennawrasmusssen@hotmail.com

Med venlig hilsen
Tenna Westergaard Rasmussen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)