Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eksempler på CPC/CPA udover Facebook og AdWords

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Søborg
Tilmeldt 31. Oct 13
Indlæg ialt: 47
Fra  Martin Friis Guldborg - Open AdExchange Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Open AdExchange:
Vi har i dag eksklusiv ret på hele JP-POL der dækker www.eb.dk, www.pol.dk og www.jyllandsposten.dk med vores annoncering.

En lille rettelse - dette er kun gældende for vores tekst annoncering.

//Martin Friis Guldborg

Tilmeldt 12. Apr 12
Indlæg ialt: 40
Fra  Købstaden ApS Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det gode svar Dennis. Partner ads er vi allerede i kontakt med, men det er rart at få det bekræftet. Det kan være jeg henvender mig til dig pm med lidt konkrete spørgsmål omkring det, hvis det er ok med dig?

Hvad angår google, så er problemet lidt at vi bryder med deres policies. Vi sælger e-cigaretter og alt hvad der er på nogen måde relateret til rygning er forbudt. Vores adwords blev derfor lukket igen. Der er ikke så meget at gøre ved det og derfor kan vi ikke reklamere på Google, Facebook, Bing, Yahoo, Linkedin you name it. De amerikanske store virksomheder skærer oftest alt over een kam, når det kommer til gråzoner. Det er dog muligt at markedsføre sig mange andre steder, så det er det jeg leder efter lige nu.

Jeg er i kontakt med Pricerunner og det giver jeg et skud. Det er altid svært at sige hvordan det vil gå, for vores produkter er vores egne og derfor usammenlignelige. Vi er ikke billigst generelt, så det må vi se hvordan kommer til at fungere.

Fra Helsinge
Tilmeldt 18. Oct 08
Indlæg ialt: 142
Fra  Optimerditfirma.dk Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen du siger bare til. :-)
Men jeg syntes stadigvæk du skulle prøve PLA visning. Den er ikke helt så striks endnu, og uden at ligge hovedet på blokken tror jeg at med forsigtige descriptions, titles osv i dit feed, vil du måske opnå succes... ;-)
Eks: visse varemærke registreret brands i adwords som måtte blive straks-afvist, er dette ikke altid tilfældet i PLA...... Endnu.

Vh
Dennis

Fra København
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 141
Fra  ScanDix Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Betaling per konvertering, det er det alle vil have, hvorfor er det så utroligt svært at opdrive udbydere ? 

Tilmeldt 18. Feb 13
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Dba.dk - er der også gode muligheder.

Jeg står gerne til rådighed hvis nogle ønsker at hører mere - kan jeg kontaktes på Ukristensen @ ebay.com

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)