Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du brug for flere kunder og mere omsætning?

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer

Jeg søger virksomheder - nystartede og mere etablerede i Storkøbenhavns området, der er interesseret i at få flere kunder og mere omsætning til deres virksomhed. Jeg er medlem af et netværk, som pt. består af 23 medlemmer i vores gruppe, som hedder BNI. BNI er en referenceorganisation, hvor hvert medlem åbner deres netværk op for andre medlemmer, som man har tillid til og har lyst til at anbefale til sit netværk.

Bare i vores gruppe er der omsat for 3,9 mio. kr. indenfor de sidste 12 måneder, hvor et medlem har åbnet en dør for et andet medlem og skabt en kontakt til en ny kunde via deres eksisterende netværk. Netværket fungerer ved at man "uddanner" medlemmerne i sin gruppe om hvad man selv laver i sin virksomhed og dermed placerer sin virksomheds produkter og budskab i top of mind på medlemmerne i gruppen. Dermed bliver gruppens medlemmer ambassadører/ulønnede sælgere for din virksomhed og dens produkter.

Et eksempel på hvordan jeg har brugt det er, at jeg fandt ud af at sygesikring.dk (sygesikring Danmark) ikke havde Analytics installeret på deres website og til dagligt benyttede sig af AdWords og jeg vidste dermed at jeg kunne hjælpe dem. Dermed søgte jeg en kontaktperson/indgang til sygesikring Danmark og det viste sig at en i gruppen handlede selv med hende der stod for København afdelingen. Medlemmet i gruppen tog kontakt til den bekendte i Sygesikring Danmark og aftalte af jeg kunne ringe hende op for at forklare uddybende hvad jeg kunne tilbyde dem.

Jeg arbejder stadig videre på denne reference, men er et godt eksempel på hvordan man kan arbejde med relationsmarkedsføring og "søge" en vej ind i en virksomhed, som man måske skulle have brugt kold canvas imod og igennem flere personer i beslutningscenteret inden man fik kontakt til beslutningstageren. Igennem BNI fik jeg kontakt til en influent der kendte beslutningstageren og fik dermed direkte kontakt til den potentielle kunde.

Lige nu søger vi blandt andet et potentielt medlem, som er et teleselskab/mobilselskab, da det tidligere medlem er stoppet. Det tidligere medlem, som var et teleselskab, fik igennem BNI en omsætning på 2 mio. kr. indenfor 12 måneder - så er du et teleskab og interesseret i at "få" 2 mio. kr. i omsætning, så skriv til mig og så tilmelder jeg dig som gæst ganske uforpligtende.

Vi mødes hver torsdag kl. 6.45 i Ballerup Bowling center (ja det er tidligt og jeg er også b-menneske men det er det værdSmile) og vi søger løbende gæster, som er interesseret i at deltage i mødet og se hvad BNI er og hvad det kan gøre for din virksomhed. Så hvis du interesseret i at være gæst kan du skrive en privatbesked til mig her og så tilmelder jeg dig som gæst, til først mulige møde.

Du kan læse mere om BNI her - http://bniconnect.dk/index.php

Man kan blive inviteret med som gæst 2 gange og herefter skal man finde ud af om man vil blive medlem. Et medlemskab koster 7.100 kr. men disse penge er hurtig tjent ind igen.

Der findes flere grupper i hele landet og en af de regler der er, er at kun en branche må være repræsenteret i hver gruppe. I min gruppe er der for eksempel allerede en tømrer, så hvis du er tømrer kan du ikke søge optagelse her men du kan søge optagelse i en anden gruppe der ikke har en tømrer som medlem. Dermed har man som virksomhed også "monopol" på det netværk, der er i gruppen og hvis man opnår tillid - eksklusiv adgang til deres netværk.

Så hvis du er interesseret i mere omsætning og flere kunder, så skriv en privatbesked her på Amino og så skriver jeg dig op som gæst.

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Sikke da en smøre :-)

Men jeg kan kun give dig ret, netværk virker!

Jeg er selv med i Næstved og i et par andre netværk, og det gør en kæmpe forskel, især som nystartet vil jeg tro, der har man jo ikke altid et netværk at lægge ud med.

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette

Ja den blev lidt lang - skulle have alt med joSmile

Og hvis man er lidt proaktiv, kan man jo "stalke" forbindelser og potentielle kunder via Linkedin og finde indgangen til beslutningscenteret her. Man ved jo aldrig hvem folk i ens netværk kender, før man spørger.....

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Præcis, og de fleste vil jo gerne hjælpe, det vil vi andre jo også.

Jeg blev faktisk lidt forundret over hvor mange jeg rent faktisk kunne give mere forretning da jeg startede, det havde jeg ikke regnet med.

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Og lige pludselig er storkunden i Novo nordisk/ Sygeforsikring.dk niveau ikke så utænkelig for en nystartet virksomhed, hvis der er en i netværket der kender en vej ind der.

Personligt har jeg fået 80 % af min nuværende omsætning derigennemSmile

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Så langt er jeg ikke nået endnu, men jeg har da i den grad tjent mit kontigent ind, og det siger ikke så lidt da mine kunder i gennemsnit lægger forholdsvis små beløb hos mig.

Men ville egentlig bare lige bakke dig op i at netværk virker, også i den grad, og kan kun opfordre andre til at afprøve det, man mister jo ikke noget ved at komme med som gæster, man risikerer højst at få lidt forretning ud af det ;-)

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Slet ikke nogle Aminoer der har brug for flere kunder og mere omsætning i storkøbenhavn?

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har stor vækstdag torsdag den 27 februar, hvor du har mulighed for at møde op til 60 forretningsmænd og kvinder med et kæmpe netværk og mulighed for flere kunder og omsætning.

Skriv en privatbesked, hvis du er interesseret i at vide mere.

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 8
Fra  D.K.stilladser Skrevet kl. 06:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Jeg er interesseret i at se om det kunne være noget for mig og min virksomhed, jeg ejer D.K.Stilladser ApS og som udgangspunkt holder til ved Ballerup da jeg bor i Måløv. Har osse tilmeldt mig til et andet netværk, så jeg kan se hvad jeg føler mig tilpas i og om det er noget for mig.
Mvh. Marcuz Emil Würtz
D.K.Stilladser ApS
Tlf : 21792989
Mail: d.k.stilladser@gmail.com

Fra Aarhus
Tilmeldt 21. Dec 13
Indlæg ialt: 138
Fra  RankScanner Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Hvilke bracher arbejder medlemmerne typisk under? Er det en bred vifte, eller mere specifikt (såsom gadebutikker, webshops eller rådigver)?

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)