Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google visning med info fra Google+ Profil - i søgeresultater

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Dec 13
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Hvordan får man koplet sin google+ profil sammen med sin webside, så google ved, at det er dig, der er forfatter på siderne?

F.eks. kommer Kristian fra autostol.dk altid med i søgeresultaterne. Se eksempel her 

Håber der er en rar Amino, der kan forklare mig, hvordan det hænger sammen :-) 

Taskeforum.dk 

Anmeldelser, nyheder, inspiration og daglig blog om tasker.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Taskeforum:

Hej 

Hvordan får man koplet sin google+ profil sammen med sin webside, så google ved, at det er dig, der er forfatter på siderne?

F.eks. kommer Kristian fra autostol.dk altid med i søgeresultaterne. Se eksempel her 

Håber der er en rar Amino, der kan forklare mig, hvordan det hænger sammen :-) 

Hejsa..

Du skal 'koble' din Google+ sammen med din hjemmeside

På din hjemmside skal du indsætte en stump html kode. Det kan også være du kan finde et plug-in, som kan løse denne del for dig.

Du kan se mere omkring dette her 

Du skal på din Google+ profil 'oprette' dig som bidragsyder til din hjemmeside. På den måde er din Google+ profil koblet sammen med din hjemmeside. Se evt mere her 

Du kan teste om det er sat rigtig op her 

Der findes et hav af guides til, hvordan du sætter et Google Authorship op på nettet..

Jeg håber det kunne hjælpe - god fornøjelse :)

Tilmeldt 16. Dec 13
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Grevang:

Hejsa..

Du skal 'koble' din Google+ sammen med din hjemmeside. 

På din hjemmside skal du indsætte en stump html kode. Det kan også være du kan finde et plug-in, som kan løse denne del for dig.

Du kan se mere omkring dette her 

Du skal på din Google+ profil 'oprette' dig som bidragsyder til din hjemmeside. På den måde er din Google+ profil koblet sammen med din hjemmeside. Se evt mere her 

Du kan teste om det er sat rigtig op her 

Der findes et hav af guides til, hvordan du sætter et Google Authorship op på nettet..

Jeg håber det kunne hjælpe - god fornøjelse :)

1000 tak - jeg viste ikke at det hed Google Authorship, så nu er det jo en helt anden sag at søge :-) Tror jeg har fået det til at virke nu.

Taskeforum.dk 

Anmeldelser, nyheder, inspiration og daglig blog om tasker.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)