Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må man godt købe fra Ebay og sælge det videre på sin webshop?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 13. Dec 13
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 03:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er :)
Som det fremkommer af overskriften, ville jeg høre om man godt må købe ting på Ebay og sælge det videre på sin Webshop?

Mvh
Chri854b 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 10. Apr 11
Indlæg ialt: 133
Fra  MMASHOP.DK Skrevet kl. 07:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Som udgangspunkt ja - du skal dog være opmærksom på at nogle mærker har licenser til at sælge I et bestemt land (dette kan give lidt bøvl).

Men hvorfor købe fra ebay? Kontakt da producenten istedet :-)

www.mmashop.dk  Alt til MMA, Karate,Kickboxing,Taekwondo,Judo,BJJ,Jiu Jitsu,Muay Thai, Kosttilskud, Streetwear og trænings udstyr.

Husk at se vores blog - www.mmashop.dk/blog

Vi er skam også på google med nyheder om MMA Udstyr https://plus.google.com/+MMAShopDK

Følg vores RSS Feed: http://www.mmashop.dk/index.php?route=feed/google_product_feed

 

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 8. Jun 13
Indlæg ialt: 346
Fra  Parfume-S Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det må du gerne. Du skal bare være opmærksom på følgende:

Mærkevarer købt udenfor EU er ulovlig at importere til videresalg, medmindre godkendelse af producent foreligger, hvilket kan være uhyre svært at skaffe.

Mærkevarer indenfor EU er lovlige at videresælge grundet den frie konkurrence. Dog kan man på nogle mærker risikere at få en respons, men det har intet på sig grundet den frie tilgængelighed i EU.

Tilmeldt 21. May 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har længe søgt svar på dette... Jeg får hele tiden mixet svar... Må man gerne købe noget fra f.eks. Ebay som skrevet og sælge det videre i sin lille hobbyshop uden at være registreret som en virksom, hvis man omsætter for mindre en de 50000kr? Jeg har fået at vide at man godt kan osv. Og andre siger man skal være registret for at sælge ting videre fra udlandet, dog Stadig inden for EU's grænser.

Tilmeldt 25. Jan 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Din virksomhed skal vidst være importregistreret hvis du vil importere varer udenfor EU (og du har i sinde at sælge produktet). Om importregistrering og CVR-registrering hænger sammen ved jeg ikke - Men som udgangspunkt tror jeg, at du skal have CVR-nummer for at blive importregistreret. 

Mvh. Frederik

Tilmeldt 21. May 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Men jeg snakker ikke om at importere udenfor eu, jeg mener inden for eu, f.eks fra Tyskland? Uden at skulle registreres for dit og dat! Jeg snakker om en lille webshop der sælger lidt finurligheder, som hobby, og som ikke omsætter for særlig meget, ikke over de 50000kr om året? Må man gerne det? Eller skal man stadig registreres for det ene og det andet?
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Bøgedal Holzknecht:
Men jeg snakker ikke om at importere udenfor eu, jeg mener inden for eu, f.eks fra Tyskland? Uden at skulle registreres for dit og dat! Jeg snakker om en lille webshop der sælger lidt finurligheder, som hobby, og som ikke omsætter for særlig meget, ikke over de 50000kr om året? Må man gerne det? Eller skal man stadig registreres for det ene og det andet?
ja køb fra EU og vær sikker på at være under 50.000 kr i salg på 12 mdr så må du godt - du skal føre regnskab og opgive dit resultat til skat

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 25. Jan 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du importerer varer i EU behøver du ikke en importregistrering
Tilmeldt 21. May 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene! Det var en lettelse!

Tilmeldt 6. Nov 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Betaler man så ikke moms indenfor EU grænser?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)