Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste gratis/billigste betalings metode til webshop? (Dankort)

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 19. Aug 07
Indlæg ialt: 63
Fra  KB Care Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer - Serverfruit:

katbeyer:

Der er også muligheden for at bruge Mobilepay - det er dog ikke muligt med dankort (endnu?) Men det koster ganske gratis ;-)

Der findes da så vidt jeg ved ikke en erhvervsversion af Mobilepay?

Nej ikke det gør det vel ikke... Nu spørger jeg kun fordi jeg er ganske GRØN inden for det her ;-) Men er det så ikke lovligt at knytte en firmakonto til mobilepay? Jeg har ikke gjort noget endnu, men det var da tanken at det, i starten, ville være den metode jeg ville bruge ;-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

katbeyer:

Kristoffer - Serverfruit:

katbeyer:

Der er også muligheden for at bruge Mobilepay - det er dog ikke muligt med dankort (endnu?) Men det koster ganske gratis ;-)

Der findes da så vidt jeg ved ikke en erhvervsversion af Mobilepay?

Nej ikke det gør det vel ikke... Nu spørger jeg kun fordi jeg er ganske GRØN inden for det her ;-) Men er det så ikke lovligt at knytte en firmakonto til mobilepay? Jeg har ikke gjort noget endnu, men det var da tanken at det, i starten, ville være den metode jeg ville bruge ;-)

Hvis du snakker om Danske Banks mobilepay står der i deres betingelser at man ikke må bruge det til erhvervsbrug.

Fra Slagelse
Tilmeldt 24. May 06
Indlæg ialt: 90
Fra  Chill Innovation A/S Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Marc C:
Sådan er det ikke ved mig, der kan jeg selv gå ind og hæve pengene til min ewire konto, når jeg har afsendt ordren. 

Pengene trækkes stadig fra din kunde med det samme!

/ Kim
Chill Innovation  -  www.chill-innovation.com  -  Nordiske Tech Produkter!

Fra Gråsten
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 240
Fra  XtraCom Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ewire kan helt klart anbefales, og især hvis det er en mindre webshop. Hvis man har rigtig mange forsendelser hver dag, kan det godt betale sig at finde en anden løsning.

Der var vist også en der skrev at deres service er helt i top, det kan jeg kun tilslutte mig.

Fra København
Tilmeldt 3. Dec 12
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Skrubbeltrang:
Der var vist også en der skrev at deres service er helt i top, det kan jeg kun tilslutte mig.

Må desværre sige at jeg stadig har den gode service tilgode.

Hver gang jeg har haft brug for deres support er der altid gået > 2 dage før jeg har fået svar.

Fra Gråsten
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 240
Fra  XtraCom Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Brix:

Må desværre sige at jeg stadig har den gode service tilgode.

Hver gang jeg har haft brug for deres support er der altid gået > 2 dage før jeg har fået svar.

Man skulle næsten tro du havde generet dem.....nej spøg til side, det lyder da surt, det har jeg virkelig aldrig oplevet, eller hørt om Sad

Fra København
Tilmeldt 3. Dec 12
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Skrubbeltrang:

Andreas Brix:

Må desværre sige at jeg stadig har den gode service tilgode.

Hver gang jeg har haft brug for deres support er der altid gået > 2 dage før jeg har fået svar.

Man skulle næsten tro du havde generet dem.....nej spøg til side, det lyder da surt, det har jeg virkelig aldrig oplevet, eller hørt om Sad

Nu er det ved at være noget tid siden jeg har haft brug for deres support, det kan være de har oppet sig siden :)

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vel ikke lovligt at bruge på en webshop hvis pengene bliver trukket på kundens konto med det samme, varen skal jo først være afhentet eller afsendt før man må trække pengene - eller er jeg helt galt på den her?

Fra Slagelse
Tilmeldt 24. May 06
Indlæg ialt: 90
Fra  Chill Innovation A/S Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Bendtsen:
Det er vel ikke lovligt at bruge på en webshop hvis pengene bliver trukket på kundens konto med det samme, varen skal jo først være afhentet eller afsendt før man må trække pengene - eller er jeg helt galt på den her?

Ja, man må først trække pengene når varerne sendes. eWire har dog status som e-bank / Netbank og derfor hæver de pengene med det samme hos kunden og holder på dem indtil butikken efterfølgende trækker dem. Det er der desværre flere kunder der har brokket sig over hos os, da de jo tror vi har trukket dem før levering. 

Et andet minus ved eWire er, at når først pengene er trukket, kan man ikke tilbageføre dem igen. Dette er ret frustrerende, hvis varer returneres indefor 14 dage. Så skal man selv lave bank overførsler og får dermed heller ikke gebyrer refunderet.

Paypal er markant længere fremme på flere punkter end eWire, men eWire er en lille sjat billigere og kan så selvfølgelig håndtere rent Dankort.

/ Kim
Chill Innovation  -  www.chill-innovation.com  -  Nordiske Tech Produkter!

Tilmeldt 21. Oct 13
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tuind tak for alle svarne folkens! Er glad for i hjælper :)

Men så vidt jeg ku læse, så var Skrill gratis og acceptedre dankort og visa kort? :D 

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)