Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

markedsføring via sociale medier - lovgivning?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jul 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Må jeg som privat person hjælpe en kammerat:

1. sende en besked til samtlige mine kontakter på facebook og LinkedIn som indeholder et pr fremstød for et produkt han gerne vil sælge?

2. lave en statusopdatering på min profil på facebook og LinkedIn, som indeholder et pr fremstød for et produkt han gerne vil sælge, og bede dem dele videre i deres netværk?

Håber nogen kan hjælpe og på forhånd tak :-)

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 07:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Nej

Men du må godt skamrose produktet.

Tilmeldt 28. Jul 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 08:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan det nu virkelig passe? Hvis jeg har lyst til at sende en virksomheds tilbud rundt i mit netværk, så står det mig vel frit for? Hvad skulle der være til hinder for at jeg sender et fantastisk tilbud rundt i mit netværk, uanset om jeg kender virksomheden eller ej? Om det så virker eller ej er en helt anden sag.

Tilmeldt 15. Jul 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 02:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg kan sgu heller ikke rigtigt forstå, hvis jeg ikke må sende rundt i mit netværk (facebook, LinkedIn og mail) noget i retning af:

Hej alle

Min makker, som er vanvittig dygtig til at bygge snedkerkøkkener, er gået selvstændig og vil gerne sælge nogle luksus snedkerkøkkener specialbygget til hver enkelt køkken, til et reduceret pris mod at få lov at tage billeder til det kommende pr. materiale. Hvis du selv eller kender nogen som går med tanker om myt køkken så synes jeg i skulle tjekke det ud bla bla bla. 

Men en har sagt det er decideret ulovligt og straffes med bøde på min 10.000 kr. (hvor han ved det fra kunne han ikke lige sige :-))

Tak for svar til jer begge...

Kasse

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)