Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rettigheder til youtube video?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 450
Fra  Validated ApS Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Et af mine selskaber har produceret et par videoer for en kunde. Disse er uploadet på vores egen channel, og er derefter embedded på kundens hjemmeside. Vi lavede dog arbejdet for en virksomhed, som er gået konkurs (ApS), hvor ejeren nu har startet konceptet op i en anden virksomhed. Vi har ikke modtaget betaling.

Kan vi tillade os at fjerne disse videoer?

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Nov 13
Indlæg ialt: 6
Fra  Videofabrikken ApS Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Klaus

Hvis det var mig ville jeg gå ind på YouTube og markere videoerne som "skjult" og så gøre virksomheden opmærksom på at hvis de betaler, kan videoerne blive "offentlige" igen. 

Rent juridisk ved jeg ikke hvordan det hænger sammen med konkurs osv. 

 

Tilmeldt 25. Sep 13
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Idét videoerne er lavet og produceret af dig, og ligger på din youtube kanal, har du de fulde rettigheder til dem og kan til enhver tid fjerne dem fra youtube. Du har jo solgt noget til et CVR nummer som ikke er aktivt længere - hvad han starter op af andre selskaber har intet at gøre med en service du har solgt til en virksomhed som nu er konkurs. Så du kan roligt tage dem ned/slette dem/skjule dem.

Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 450
Fra  Validated ApS Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik og RM.

Vi har skam allerede gjort videoerne private, så de ikke kan tilgåes af andre end os. Hvis man blot skjuler dem, så kan alle med linket se dem. Jeg mente også, at vi har alle rettigheder end, hvis andet var aftalt. Vores standard er nemlig, at vi først leverer rettighederne og råfiler, når betalingen er gået igennem.

Mange tak for jeres svar. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)