Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmør til projekt som 50/50 partner

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 2. Jan 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 2 person

Goddag drenge!

Jeg har i længere tid arbejdet sammen med en gut som er faldet fra på et projekt som ellers var 100% linet up(set med virksomheds mæssige briller)

Jeg leder efter en programmør som er villig til at give en masse tid, energi og gå på mod til et projekt som jeg har brugt rigtig lang tid på, men desværre ikke har den software mæssige kompetence.

Så hvad tilbyder jeg?

Jeg tilbyder at DU står for kodning og vedligeholdelse - ikke mere, ikke mindre; jeg sørger for kunder, alt der har med skat/moms/regnskab(you name it) - men selvom du slipper for alt det, ligger din fortjeneste stadig på 50/50 - grunden til dette er at jeg leder efter en partner og ikke en ansat.

Kontakt mig på

4220carlsen@gmail.com

Mvh,

Emil Carlsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvilket programmeringssprog, skal programmøren kunne? Hvorfor valgte den anden "gut" at springe fra? Er der lavet noget i forvejen eller skal det hele laves fra bunden? Hvilken virksomhedsform skal oprettes - I/S eller ApS? Kom lidt nærmere ind på projektet - er det et ny socialt medie, dating site, nyhedssite eller noget helt andet? Hvordan skaffes indtægt - reklamer, salg, leads eller abonnementer? Tidsforbrug - er det fuldtid eller hobbyprojekt? Fortæl mere om dig selv - har du erfaring med salg og/eller markedsføring? Har du lavet succesfulde projekter tidligere eller er det første projekt? 

Jeg er ikke selv interesseret, men du kan forvente at få flere og mere seriøse henvendelser, hvis du besvarer nogle af ovennævnte spørgsmål.

Fra Slagelse
Tilmeldt 2. Jan 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for feedbacken. Prøver at besvare nogle af spørgsmålene her så:

Jeg er som sagt desværre ikke kompetent indenfor programmering, men kan fortælle at det er en hjemmeside med abonnementer hvor der skal være en app med nogle små funktioner tilknyttet.

Min partner havde en masse ting som foregik i hans liv og han havde desværre ikke motivationen - han er dog stadig 'med', men kun i en support rolle til at yde eventuel hjælp til den nye programmør.

Det er et hobbyprojekt, men henblik på fuldtid når det bliver sat i vandet - jeg har ikke så meget lyst til at komme så meget ind på hvad det er, da der er tale om et forholdvis stort marked og kun en reel konkurrent(som er yderst ringe)

Jeg har ikke selv den store erfaring med projekter, men jeg har en masse viden og et suverænt netværk indenfor denne branche :)

Håber at finde en ildsjæl der brander for kvalitet og ønsker et samarbejde i den lange bane, det er ikke et 2-ugers projekt! :)

Mvh,

Emil Carlsen

Fra Odense
Tilmeldt 12. Dec 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil, og tak for din besked!

Jeg er interesseret, men vil gerne høre lidt mere om projektet.

Har din tidligere partner lavet noget programmeringsmæssigt i forvejen, ellers skal der startes fra scratch?
Er der tilknyttet en person med grafiske færdigheder?
Har du tænkt dig at der skal underskrives en NDA, eller hvordan vil du fortælle mere om projektet til en enkelt person, når du ikke vil skrive mere her?

Og til sidst, kan du sige mere om dig selv og din baggrund?

/Morten

 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Nov 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 03:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også interesseret , men det kommer an på hvilket sprog der kodes i .. kan du ikke prøve at finde ud f hvilket sprog den tidligere programmør har brugt ? .. hvis jeg kan sproget er jeg klar på at springe til som fuldtidsprogrammør ... jeg har samtidig meget erfaring med salg og branding og vil også kunne hjælpe med at skaffe kunder / annocører / investorer ...

Fra Slagelse
Tilmeldt 2. Jan 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt skal laves fra bunden da det er blevet skrottet :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)