Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Absurt højt beløb i sikkerhed ved Teller ?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos :)

Jeg står og er ved at tilmelde mig en aftale med Teller og er efterhånden kommet igennem alle de mange steps som de nu har.

Problemet er så at de i sidste øjeblik (lige før kontrakt underskrivning) siger at de skal have en sikkerhed på 75.000 Kr?
Dette ville jeg mene er relativt mange penge, men fordi vi udbyder en service (udlejer dedicated servere) over tid, vil de have den sikkerhed.

Kan de virkelig passe at man skal helt op på 75.000 altså omtrent 3 gange min rå måneds indkomst (foruden udgifter)? 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

tcswidgets:
Problemet er så at de i sidste øjeblik (lige før kontrakt underskrivning) siger at de skal have en sikkerhed på 75.000 Kr?
Dette ville jeg mene er relativt mange penge, men fordi vi udbyder en service (udlejer dedicated servere) over tid, vil de have den sikkerhed.

Det er ikke unormalt at der kræves høj sikkerhedsstillelse, hvis der er særlige forhold, der taler for det. Jeg gætter på, at dine kunder skal betale upfront for X måneders adgang til en server? Det er sandsynligvis der, Teller vurderer, at der er at risikoelement.

Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Præcis, men hvis avancen er lav, er problemet der jo for os.

Men ja jeg kan udemærket se aspektet i det.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror desværre ikke, at avancen på slutproduktet er noget der som sådan kalkuleres med i den finansielle risikoprofil for kunden :-). Men under alle omstændigheder er der jo tale om en sikkerhed, og altså ikke en egentlig udgift. Har du undersøgt muligheden for at få finansieret det konkrete krav?

Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 581
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er desværre ret normalt. Men det burde da ikke betyde noget for jeres indtjening? Jeg havde tidligere en 50tkr garanti til Teller. Det kostede 600kr i kvartalet. Ring til din bank og bed om en garantistillelse? Det er lige så fint for teller som rede kontanter på en konto.

Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Perfekt det vil jeg prøve.

Tilmeldt 18. Mar 14
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, Nets / Teller tager ofte store beløb i sikkerhed, hvis de mener at risikoen ved at tilbyde en indløsnings aftale er stor pga produkter eller for lille (negativ) egenkapital.

Vælger du en S5 / Valitor løsning er der ikke krav og sikkerhedsstillelse i form af deponering eller bankgaranti.

Skriv gerne til mig på sea@s5.dk hvis du har brug for hjæp.

Mvh

Svend Erik Andersen

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du reklamerer i mange tråde for S5 / Validator og kritiserer Nets - og det er fint nok med mig, men du bør skrive at du arbejder ved S5 /Validator når du hver gang tilbyder din hjælp til folk hvis de kontakter din firmamail. Det gør det i alle fald muligt at forstå, at det KAN være gode råd, men at det også kan være svært altid at tage det neutralt -

Jeg minder gerne om http://kortgebyr.dk/ som ikke er noget jeg har med at gøre, men som på flot vis - neutralt - viser omkostningen ved NETS Teller løsninger og en masse uden Nets Teller, blot ved at man indtaster forventet antal transaktioner og snit pris forventet per handel, så kan man se hvad omkostningen er per måned og transaktion.

Det vil ikke tage lang tid at forstå, at NETS desværre er langt billigst så snart vi taler om ikke helt små antal transaktioner. Desværre, fordi Nets jo som bagdel har visse afslag og krav om sikkerhed i forhold til en del målgrupper

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 18. Mar 14
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad kan man bruge http://kortgebyr.dk til ?

Hvor er priserne / gebyrerne fra Euroline, Swedbank, Valitor og de andre indløsere ???

 

.....og nu er gebyrerne jo ikke alt. Hurtig afregning, ingen løbende gebyrer, ingen sikkerhedsstillelse og ikke mindst hurtig oprettelse er også alle meget virtige faktorer.

Mvh

Svend Erik Andersen

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Svend Erik Andersen:
Hvor er priserne / gebyrerne fra Euroline, Swedbank, Valitor og de andre indløsere ???
jeg ved side ejeren ser på det - og mistænker de kommer til at ligge helt på siden af alle andre i forhold til Nets

Ja hurtig oprettelse og ingen sikkerhed ER da bestemt en del af billedet, men det ændrer ikke ved, at rene dankort og Nets løsninger for alle større shops er noget nær et must - uanset hvad andre vil sælge ind. 

Det er helt korrekt at de som IKKE kan skaffe til sikkerheden eller for nej - SKAL kigge til alle andre alternativer - bare ikke stil det op som at de prismæssigt slår nets - desværre - OG skriv når du rådgiver, at du er ansat af dem du reklamer hårdt for - så er det 100% fint med mig, men det er afgørende at Amino folket ved, at man har egne interesser i det man anbefaler SYNES jeg

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)