Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En parodi på verdens bedste ide

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Nyborg
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 108
Fra  Adrup-Invest Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Parodi på verdens bedste amino ide:

Haha. Jeg er stor fan af amino og den hjælp i alle sammen yder. Men må indrømme at jeg ser flere ensartede spørgsmål, mere og mere "facebook" mudderkastning mellem personer og deres holdninger. Samt ekstremt dovent udarbejdede ideer, fra folk som ikke orker at bruge søgefunktionerne på World Wide Web.
Selvom det til tider er yderst underholdende. Må jeg indrømme at kerneideen bag siden, drukner i ligegyldige og håbløse debatter og spørgsmål. Jeg er utrolig positiv over for siden. Men "frihed under ansvar" konceptet som vi kender det er væk, fra en stigende andel af brugerne.

Så til alle dem som har verdens bedste iværksætterdrive, ingen startkapital, ingen ide og i det hele taget ingenting, andet end en iværksætter eventyr lyst. Så istedet for at poste utallige ligegyldige spørgsmål på debatten. Så gør følgende:

Køb to olietønder, noget reb og nogle brædder. Byg et flydende hundehus. Gør din seng oversvømmelses sikker, osv.
Markedsfør og sælg det som Noah artikler. Oversvømmelses sikre. Din første kunde kunne evt. Være Kristina Djarling fra Faderhuset.. Markedsfør hele molevitten i alle religionsbygninger omkring dig, der prædiker dommedag. Gå tilbage i sofaen og vent på pengene kommer.
Så sparer du en masse unødvendig tid på indlæg der alligevel ingen svar får. Aktive og respekterede aminoer kan bruge deres tid på, at svare på reelle spørgsmål. Eller...

Du kunne sætte weekenden af og bruge den fuldt funktionelle søgefunktion på amino.dk og Google.dk, istedet for at kæmpe dig op af sofaen, op til computeren for at skrive 4 linier af en ide du fik på toilettet midt i en prut, vifte med NDA aftale før du sætter dig tilfreds med den hjælp du evt. Vil få helt gratis og uforpligtende...

Når. Glemte faktisk hvad hele pointen med den her besked var. Så det må være et håb om en bedre omgangstone og individuel respekt for hinandens tid og personligheder. Så kan ideen bag amino ihvertfald fungere bedre, som andet end en ide ? ... Når ja og godt nytår og tak for hjælpen i 2013 :) held og lykke med iværsætteriet i anno 2014.

/Steffen
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)