Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle der kender det kombinerede spil/aktie/network marketing-firma Wenyard.com ? :)

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 5. Sep 13
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 02:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg blev idag ringet op af en person jeg har mødt til et infomøde i Organo Gold, han tilbyder en ny fantastisk forretning.

Han indleder samtalen med at tillid er meget vigtigt for ham og han har nøje udvalgt hvem han vil ringe til, og JEG er en af de 4 første!. Nøje udvalgt? jeg har talt med manden i 1 minut 1 gang for flere måneder siden.

Nå, men han introducerer det her Wenyard som er et firma, hvor man spiller et spil på sin computer, der indeholder en fiktiv verden (lidt ligesom at spille Sims), og denne verden har en fiktiv aktie, der dog ændrer sig efter hændelser der sker i den virkelige verden. Aktiemarkedet, BNP, olie, naturkatastrofer osv.. Spillets aktie er koblet sammen med NASGO (en virkelig aktie-handel-side).
På en eller anden måde vil denne fiktive aktie med stor garanti stige hver søndag og værdien af de investerede rigtige penge vil så også stige.

der er 3 startpakker til ca 700kr, 2300kr eller 6000kr. Man giver altså et startgebyr, og der er ingen produkter involveret og man får profit for hver gang aktien stiger, eller når man får flere folk med i sit team. Han påstår at hans upline har tjent 20.800 EURO på en enkelt uge.

Jeg er meget bange for at blive kaldt for pyramidespiller pga DubLi, så jeg sagde til ham at startgebyr, den største indtjening kommer fra nye medlemmer og ingen produkter betyder pyramidespil i dk og det vidste han da også godt, men han var ligeglad fordi når han tjener gode penge og ved at betale skat bliver det ikke opdaget, så er det fint med ham. Han indleder samtalen ved at snakke om tillid, og glemmer lige at sige at det er ulovligt pyramidespil.  

Med så lille et startgebyr og INGEN månedlige gebyrer, så virker det ikke til at firmaet tjener store penge på selve medlemmerne. Så hvor i alverden kommer alle de penge fra til at udbetale kommission til medlemmerne?

Det lyder virkelig underligt og for godt til at være sandt, man skal bare investere en lille sjat penge og få folk til at gøre det samme. Der er ikke noget produkt der skal sælges eller noget som helst.

Har ikke tænkt mig at starte, men vil gerne høre andres meninger/erfaringer.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 130
Fra  MNN Consult & Marketing Skrevet kl. 03:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad forventer du selv du vil få af svar på dette indlæg

Tag det fra en der kender branchen ud og ind at du bør træde varsomt.......og måske overveje dit valg af virksomhed igen inden du går igang.

Jeg er netværker og har brugt 8 år af mon tid på at bygge online, og 90% af alt online, ikke produkt baseret, må jeg, mange erfaringer klogere, erkende læner sig grovt op af være scam,.....

Der er i Wenyard intet reelt produkt, og jeg er overbevist om st dette snart vil fange mediernes opmærksomhed.......

Tilmeldt 5. Sep 13
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 04:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville bare gerne vide om der var nogle med erfaringer i præcis det firma, men når det er 100% ulovligt pyramidespil så vil jeg ikke røre det og få andre med. Har efter flere spørgsmål til ham stadig ikke helt forstået hvor det er pengene kommer fra. Efter 13.000 kr ud af vinduet til DubLi vil jeg også træde meget varsomt. Tak for dit input, firmaet er åbenbart lidt for nyt til nogen kender det endnu :)

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 130
Fra  MNN Consult & Marketing Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender til nogle af folkene i ejerkredsen og jeg har intet godt at sige om dem, andet end at de er grådige og så snart de ser chancen til at spinde guld. Så lukker de formentligt projektet ned.....det er set før og det kommer formentligt også til at ske her om 2-3 år.

Hvis du gerne vil tjene penge, så brug tid på at undersøge reelle MLM firmaer, med gode og prissvarende produkter....

Sig til og jeg kan pege dig i retning af det der måtte have din interesse

Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er veldig enkelt, det fremkommer ikke på nettstedet hvem som står bak og domenenavnet er anonymt registrert. Like seriøst som millionlotterier i Nigeria.

Tilmeldt 5. Sep 13
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 01:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak skal I have, holder mig fra MLM, enten er jeg ekstremt dårlig menneske-kender ellers er der bare en masse folk der er gode til at lave en facade der kan snøre mig, for ud af en flok på 100 vil jeg måske lige kunne frasortere 2-3 løgnagtige smart-i-en-fart-typer, men resten er virkelig umulige for mig at gennemskue :D

Fra Haderup
Tilmeldt 10. Feb 13
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias der er da ingen grund til at holde dig fra MLM, der må være en grund til at du i sin tid har kigget på MLM...og MLM kan ændre mange ting, realisere mange drømme. 

men vælg varsomt, lad være med at gå ind i nystartede selskaber men tag stabile forretninger der har bevist sit værd, stil kritiske spørgsmål og kig gerne på mere end et selskab af gangen inden du træffer dit valg. 

Du nævnte Dubli og Organo Gold, hvad er din historie med de to selskaber?

Tilmeldt 5. Sep 13
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan selvfølgelig godt lide de mange historier om "arbejd intenst i nogle år og lev resten af livet (eller mange år frem) med en passiv indkomst.

Organo Gold: Har kun været til info-møde. God kakao! hader kaffe, men tror seriøst ikke på jeg kender nogen som helst der kunne tænke sig at drikke kaffe/kakao/te, som koster 7-8 kr per kop! Og især ikke når de om et stykke tid selv skal bestille varerne over internettet + forsendelse. :)

DubLi: Hvor skal jeg starte?

Løgne der er blevet sagt:

-Handl og få penge tilbage hver gang.

-DubLi er ekstremt populært i USA

-DubLi ligger på top 300 over besøgte hjemmesider i USA

-Der er et kæmpe, professionelt callcenter der er hyret til at ringe rundt til de tilmeldte amerikanere som ikke er aktivt handlende på portalen.

-DubLi er det eneste firma der giver cashback.

Sandheden:

Man skal have fået 50 Euro i rabat før man kan få sin rabatpenge (handle for mindst ca. 2000 kr)

DubLi er overhovedet ikke populært i USA. Snakker dagligt med flere amerikanere som ikke engang har hørt navnet før, de bruger amazon og Ebay

DubLi er Laaangt nede på top-listen over hjemmesider.

Der er intet profeesionelt callcenter til at løse problemerne.

DubLi har konkurrenter! pengesparet.dk som i nogle tilfælde gør produtkerne billigere end DubLi.

Lønnen kommer for sent, selvom de lover max 90 dage.

Købte iøvrigt en marketingpakke til 1000 Dollars, hvor pengene ville gå til reklameudgifter på amerikansk TV, og ville give mig 150-200 amerikanske gratis-kunder som jeg så ville tjene 2,5% af deres online-køb på.

På 7 måneder har jeg tjent 80 Euro, hvor jeg havde fået tallet 1200 kr passiv indtægt om måneden af vide af Villads Vest-Hansen i en video.

Der er åbenbart 192 ud af 194 amerikanere der ELSKER at betale fuld pris på deres varer.

Skrev til DubLi kundesupport at jeg ville have alle mine 13.000 kr igen og det kunne jeg ikke, og de ville heller ikke sende sagen videre til Michael Hansen grundlægger/direktør/ejeren. Michael har nemlig udtalt i en artikel at "direktøren lover at alle der har tabt penge på DubLi vil få dem igen".

Så det var 13.000 kr ud af vinduet.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 130
Fra  MNN Consult & Marketing Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Smid mig en pm, så skal jeg fortælle dig om et seriøst dansk selskab der stille og roligt vinder mere og mere frem....

Fra Haderup
Tilmeldt 10. Feb 13
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Og lad så det være et eksempel til hele industrien hvordan man IKKE skal gøre ?

Well Mathias, fordi at du går på en dårlig restaurant og får fordærvet mad holder du vel ikke op med at gå på restaurant vel ? Nok ikke lige den men du finder en der er bedre.

som i alle andre professioner så er der gode og dårlige aktører i MLM og ikke alle er lige seriøse ( heller ikke alle distributører) men derfor skal du da ikke opgive dine mål....

dine mål er bestemt opnåelige med MLM men det kræver et stykke arbejde. 

Mathias jeg sender dig lige mit telefon nummer i en privatbesked, hvis du er frisk kunne jeg godt tænke mig at lave et video interview med dig til min blog, det kunne være interessant, og du behøver faktisk ikke være bange for at jeg signer dig up for de næste 6 måneder har jeg faktisk ikke noget jeg kan Signe dig up i :) 

men hold fast i dine drømme !

ps: jeg vil heller ikke anbefale dig at røre Weynard, men jeg kan nævne de første 15 selskaber som du roligt kan kigge på !

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)