Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af firma eller andet.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Ansager
Tilmeldt 2. Nov 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 01:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg er en 15. årige dreng, med nogle idéer/drømme, om at starte noget op eller lave noget/gøre noget for andre, som jeg kan tjene penge på og bare drive en forretning/virksomhed ved det. Jeg ved ikke helt hvad det kunne være, og det ved jeg lyder totalt langt ude, nu hvor jeg skriver her. Men håber I kunne komme med nogle idéer, fordi jeg synes tøjverdenen ville være svær, alle prøver at lave tøj og det ville være meget svært at få solgt meget. Jeg leder efter noget nyt, eller noget som I tror kunne blive til noget. Jeg har en del tid selv, hvor jeg ville have mulighed for at arbejde. Kort sagt, hvilke idéer kunne en dreng, som jeg bruge. Som der gerne vil lave noget selv (drive en forretningen/virksomhed).

Lidt om hvad jeg laver, som I måske kunne bruge til noget?
- Jeg går i skole og arbejder i min hverdag i en bank, som piccolo.
- Jeg fotograferer (nybegynder), ejer et Canon EOS 600D og vil sige jeg har evnerne til at få skabt en masse gode billeder, og jeg er vild med det. Tjek mine billeder her - http://500px.com/NikolajGJ så må I bedømme. Vil dog sige, at jeg ikke har fået smidt for meget op, og kan mere end hvad der er der. 
- Mine kollegaer, venner og nærmeste finder mig som en gut, som er nede på jorden, humoristisk, smilende, hjælpsom (om jeg kender personerne eller ej), er god til at snakke med folk og holde en samtale kørende, jeg er ikke bange for at prøve noget nyt og jeg er ikke færdig med noget, før alle detaljer/tingene generelt er finpudset helt ned, og der ingen bedre måde er at gøre tingen på, så er jeg tilfreds og færdig.

Håber noget af dette kunne bruges og ikke bare var spild af tid, men mange af jer har nok sat i samme situation. Håber ingen rækker ned på det jeg har skrevet, eller bare synes det er åndsvagt, fordi så vil jeg hellere end gerne slippe for disse kommentare. Håber nogle har nogle idéer, hjælpende kommentare eller bare noget der kan bidrage.

MVH NIKOLAJ
//FORTSÆT EN HERLIG FREDAG OG GOD WEEKEND//
//Undskylder for fejl i teksten, men klokken er 01:50 og kører på det sidste batteri ;-) // 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)