Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Take me under your wings

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jul 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld for den cliché-agtige overskrift!

Kære amino'er

Jeg har siden jeg startede på gymnasium haft en målsætning om at starte egen virksomhed. Jeg er så privilegerede, at mit gymnasium har haft stor fokus på innovation, og det har styrket min lyst til være selvstændig. Jeg har brugt rigtig mange timer, på at søge efter information om alt, der har om entreprenørskab at gøre. Min krop og mit sind stræber efter at komme igang. Det er dog svært som 17 årig (fylder dog 18 om lidt) at komme nogle steder, synes jeg. 

Jeg er så kommet på den ide at tilbyde min hjælp gratis til alle dem, som vil tage imod den. Det eneste jeg ønsker at have tilbage er bare noget sparring (jeg er meget nysgerrig). Kan selvfølgelig sende mit sparsomme CV hvis det lyster, men i hvertfald er jeg flydende i både engelsk og dansk. 

Håber der er nogle som vil tage imod tilbudet ellers så skriv gerne hvis der er flere spørgsmål.

Mvh.

Frederik

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvad kan du? Ja det lyder voldsomt, men hvad er dine egenskaber? Internet, salg, marketing,?
Hvilken slags virksomhed har du i tankerne, hvis du selv skulle starte virksomhed?=

 

Tilmeldt 10. Jul 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Jamen, jeg kunne sagtens begå mig på internet får fx at promote et produkt. Min drømme virksomhed ville helt klart være noget med kommunikation og uddannelse. Kreativitet og at tænke ud af boksen ville også være noget jeg har kompentencer med. 

Mvh.
Frederik 

Tilmeldt 10. Jul 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ellers så skriv gerne hvad du mangler noget hjælp, så skal jeg se om det står i min magt at klare opgaven :)

Tilmeldt 10. Jul 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøver lige at tage den til toppen :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)