Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogføre affiliate-udbetaling med Dinero

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 16
Fra  NJ Online Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg er nu blevet virksomhedsejer, og skal således til at bogføre min første udbetaling fra Partner-ads på firmakontoen. Men hvordan gør jeg det med Dinero? Skal jeg bare oprette posteringen som et almindeligt salg med tilhørende faktura?

På forhånd tak :-)

Fra Odense
Tilmeldt 28. Oct 13
Indlæg ialt: 6
Fra  MMMarketing.dk I/S Skrevet kl. 07:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det her har min interesse :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46454
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg går ud fra du er oprettet som CVR hos partner adds og at din udbetaling er inkl moms, men du skal jo ha noget der viser udbetalingen + momsen for at kunne bogføre korrekt med moms - da der vel givet er moms på din udbetaling fra dansk virksomhed?

Prøv at ringe til dem og hør, hvis du ikke har bilag der viser beløb + moms. Har du det, så kan du bogføre som fakture eller kontantkøb helt som du vil i Dinero

Den største forskal er at ved faktura får du mulighed for at se samlede beløb fra kunden (eller leverandøren) idet kunde/leverandør oprettes -  hvor kontant køb vist ikke oprettes på kunde/leverandør

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja, man får et udbetalingsbilag fra Partner-ads, som viser moms korrekt, hvis man er momsregistreret

Jeg gjorde det at jeg oprettede en faktura på beløbet, og på fakturaen har jeg noteret en henvisning til udbetalingsbilaget. Så dokumentationen er ihvertfald i orden :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 16
Fra  NJ Online Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene :-)

Cookie: Ja jeg er registreret, og har bilag med specifikation af moms og det hele. Det jeg bare bliver i tvivl er, hvordan jeg opretter den i Dinero's system. For hvis jeg bare laver den som almindeligt salg med faktura, bliver der så ikke automatisk sendt en faktura til Partner-ads? For det skal der vel ikke :-)

Sofie: Jeg prøver at gøre som dig ;-)

Fra Odense
Tilmeldt 28. Oct 13
Indlæg ialt: 6
Fra  MMMarketing.dk I/S Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nej, ikke nødvendigvis.

Efter at du har oprettet og godkendt en faktura, kan du vælge at sende den direkte eller downloade den(hvis du skulle aflevere den i papir-form), så den bliver herefter ikke sendt.

Du kan derefter vælge at "betale" den ved et tryk og evt. henvise til dit bilag som nævnt overfor :)

Casper

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46454
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

du kan sagtens vælge ikke at sende en faktura fra dinero og bare få den som PDF

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 16
Fra  NJ Online Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene :-) jeg tror, at jeg har styr på det nu.

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicklas Holm Jørgensen:

For hvis jeg bare laver den som almindeligt salg med faktura, bliver der så ikke automatisk sendt en faktura til Partner-ads? For det skal der vel ikke :-)

Hej Nicklas.

Jeg har oprettet Tradedoubler som en kunde i min Dinero, jeg har så gået ind og rettet deres email adresse, til min egen, så skulle jeg ved et uheld få trykket send faktura, så ryger den til min egen mailbox.

Det samme kan du gøre med PArtner-Ads

 

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det så muligt at vedhæfte bilaget fra partnerads inde i dinero? Eller er det lige meget med det bilag jeg har fået fra partner-ads, når jeg har oprettet det som et salg/faktura?

På forhånd tak
Mette 

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)