Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MARKEDSFØRING/ partner til webshop søges

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Køge
Tilmeldt 7. Feb 13
Indlæg ialt: 26
Fra  secondhand festtøj fra de3lise Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Markedsføring/ partner til webshop søges

 

Vi er to friske piger, som driver en webshop med secondhand-festtoej. www.secondhand-festtoej.dk

Vores koncept er:

Kvinder kan indlevere deres tøj til os, vi sorterer og vurderer, og kvinderne får et tilgodehavende i vores webshop på 25 % af udsalgsprisen.

Vores webshop er i fuld drift, vi har procedurer for tøjmodtagelse, fotografering, uploads på webshoppen, ugentlige opdateringer på Facebook siden. Vores webshop er kørende, og vi har styr på regnskabmodel, fakturaer, forsendelser etc.

Markedsføringen har indtil videre været annonce på FB, en annonce i et omdelt reklameblad,  og deltagelse i forskellige arrangementer hvor vi har markedsført vores webshop.

Men hvis vi skal blive store og tjene gode penge, så skal der et langt bedre fokus på markedsføringen på nettet. Google+. Google adwords, instagram, etc.

Vi søger en frisk pige/mand som vil indgå på lige fod med os i arbejdet med at vækstef vores forretnings idé.

Du skal være vild med tøj, være vild med og dygtig til netmarkedsføring, være vild med at samarbejde med sjove piger.

Indtil videre er vores virksomhed drevet i vores fritid, vi arbejder typisk sammen hver anden søndag, og så arbejder vi hver især løbende med de opgaver som vi individuelt er ansvarlige for.

Vi glæder os til at høre fra dig.

 

Mange hilsner fra

de3lise

Lise og Else

Tilmeldt 14. Nov 13
Indlæg ialt: 17
Fra  DforDesign ApS Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, det lyder spændende og super god ide. Kender udmærket det med ikke at ville smide ud fordi det er spild.

Hvor mange timer forventer I at en person kan lægge? Hvad kræver det af kapital for at indgå som partner? Og har I nogen krav til, hvor personen kommer fra?

Mange hilsner

Camilla

Fra Køge
Tilmeldt 7. Feb 13
Indlæg ialt: 26
Fra  secondhand festtøj fra de3lise Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Camilla.

tak for din interesse.

Lige nu lægger vi hver især ca. 24-30 timer om måneden.

vi har investeret ca. 20000, alt i alt, OG en helt masse tid.

Vi har ikke haft noget overskud endnu, men vil gå efter at år 2014 bliver året hvor vi skal tjene penge :-) men det kræver som sagt en partner som vil gå helhjertet ind i net markedsføringen.

Det vil være bedst hvis du bor på Sjælland, men vi vil være interesserede også hvis dette ikke er sådan.

Indskydelse af kapital afhænger af hvilken aftale vi kan indgå med dig, og især vil vi se på dine kompetencer i forhold til netmarkedsføring.

Jeg vil meget gerne snakke med dig, evt. mødes.

hvor bor du.

Du er velkommen til at ringe til mig på 26145152 eller skrive på vores mail info@secondhand-festtoej.dk

Mange hilsner Else

 

 

Tilmeldt 14. Nov 13
Indlæg ialt: 17
Fra  DforDesign ApS Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Else,

Mange tak for svar. Det lyder virkelig spændende. Jeg har desværre nok ikke helt de kompetencer i søger. Jeg er uddannet i marketing, men har meget lidt erfaring i markedsføring og netmarkedsføring. Men jeg er meget hurtig til at sætte mig ind i ting. Jeg synes bare det lød så spændende, så jeg var lige nødt til at høre lidt mere :o)

Jeg bor i København, så det er ikke fordi det er så langt væk, men det kunne godt være at I var interesseret i noget mere lokalt.

I kan jo lige overveje om I er interesserede selvom jeg ikke har erfaring i markedsføring og hvis I er, så vil jeg meget gerne mødes. Min mail er: ctangdal@gmail.com og telefon: 29867111

Mange hilsner Camilla

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis I stadig søger en samarbejdspartner, tror jeg, at jeg har de kompetencer, I efterspørger. Jeg er på vej til Fyn, så møder på Sjælland vil ikke være et problem,og jeg har stor erfaring med online markedsføring.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Aug 07
Indlæg ialt: 63
Fra  KB Care Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vil lige starte med at rose jeres side og jeres fantastiske ide :-)

Jeg har været inden på jeres hjemmeside og syntes jeg mangler at tøjet også er opdelt i størrelser. Fx bruger jeg L eller 40 i tøj - så er det ikke så "fedt" at skulle igennem størrelserne 36-38 med ellers så lækkert tøj, da jeg ikke rigtig kan bruge det til noget ;-)

Håber i forstår hvad jeg mener :-)

Vh Kat

Fra Køge
Tilmeldt 7. Feb 13
Indlæg ialt: 26
Fra  secondhand festtøj fra de3lise Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Majbritt Jacobsen.

Undskyld jeg aldrig har fået svaret på denne henvendelse. kunne du stadigvæk være interesseret i at indgå i noget samarbejde ang. markedsføring af vores Webshop ?

www.secondhand-festtoej.dk

Mange hilsner Else

Fra Køge
Tilmeldt 7. Feb 13
Indlæg ialt: 26
Fra  secondhand festtøj fra de3lise Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kat.

 

Undskyld jeg ikke har fået svaret på dit gode råd. Vi har faktisk fået delt vores kjoler, toppe og nederdele op i størrelser nu. Vil du kigge indenfor så er du meget velkommen. Det er sværere med bukser og sko, for vi har endnu ikke produkter nok til det, såvel som med festjakke.

Mange hilsner

 

secondhand-festtoej

Else

Fra Roskilde
Tilmeldt 12. Nov 13
Indlæg ialt: 30
Fra  Café Fjordglimt Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Else & Lise

Jeg læser med stor interesse om jeres lille virksomhed.

Jeg er uddannet Cand.ling.merc fra CBS sidste år og har lige afsluttet 10mdrs barsel

Jeg arbejder freelance med forskellige projekter i øjeblikket, blandt andet som tekstproducent/tekstforfatter for flere små virksomheder. Derudover er jeg ansat 10t pr. uge som online marketingmedarbejder for en ejendomsmægler.

Jeg ville helt sikkert kunne hjælpe jer med at udvikle jeres koncept og brand på de sociale medier og I er meget velkomne til at kontakte mig hvis vi skal mødes og udveksle idéer.

Skriv gerne en pb til mig, så finder vi ud af noget :-)

Med venlig hilsen

Stine

Fra Køge
Tilmeldt 7. Feb 13
Indlæg ialt: 26
Fra  secondhand festtøj fra de3lise Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stine.

Kan du ikke ringe til mig på telefon 26145152.

Det kunne være spændende at tage en snak sammen.

Jeg er imellemtiden blevet ene ejer af webshoppen, da Lise har fået fuldtidsjob og ikke kunne overskue at køre videre med samarbejdet i www.secondhand-festtoej.dk

Jeg har derfor købt Lise ud af forretningen. Jeg glæder mig til at snakke med dig Stine

 

Mange hilsner

 

Secondhand festtøj

else

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)