Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At sælge sine egne brand/produkter?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogle der kan komme med eksempler på virksomheder der sælger deres egne produkter, hvor produkterne også er deres eget brand?
Tekstil og tøj må gerne undlades.

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

VW, BMW, Volvo, Danfoss, grundfoss, vestas, apple men givet også visse små, selvom jo mindre, jo færre som lever med helt egenudviklede produkter, idet prototyper af fysiske vare og markedsføring er ganske dyrt - små urfabrikker kunne være en del, special fabrikker i det hele taget, gårdproduceret honning, smykker o.l. ellers bestemt langt flere små ydelsesleverende virksomhed

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Uha det blev vist lidt for bredt :D

Vil gerne have det begrænses til Virksomheder der sælger over nettet og ikke virksomheder inden for bilindustrien det alt for stort :d   

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

så tror jeg ret hurtigt du kommer ned i type gårdbutikker med eget brand på f.eks fødevarer feks KIRSEBÆRVIN - smykker - enkelte urfabrikker (udenlandske - de danske bygger ud over LW i alle fald på standard varer omdesignet osv) - lidt babyudstyr findes vist (set herinde babyseler men ved ikke om de kom på markedet) og der bygges special kanoer o.l. sportsudstyr som også sælges via nettet af ejeren selv - hvis det skal være helt 100% in-house producerede produkter fra producenten selv solgt over nettet (når du ikke vil ha mode med)

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det fordi mig og en ven har fundet noget der mega fed og som vi gerne vil importer til Danmark, men produkterne er lidt non-branded, da de kommer i plain-papkasser og på selve produktet er der intet mærke eller andet indikation, de producers kun i Kina og derfor købes direkte fra fabrikken af. Så vi tænkte om det ikke ville være ekstra fed at brande dem, ved at lave et brand og bruge branded på papkasserne med logo, navn og design og på manualerne osv. inden de så sælges videre til B2B kunde.

websitet/webshoppen vi skal sælge fra, skal self hedde det samme som branded, det bare om det en klog strategi når man vil satse B2B, hvor produktet ikke skal sælges videre til en slutkunde/forbruger, men bruges i ens forretning, cafe, resturant f.eks.  

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 08
Indlæg ialt: 313
Fra  Your Trade Agent Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er der en del virksomheder der gør.

STARK sælger "RAW" produkter som er deres eget mærke. "RAW" cement er produceret på Aalborg Portland og varerene ligger lige ved siden af Portland cement produkter. Jeg tvivler at Portland rengøre deres anlæg når de skifter om i produktionen til "RAW".

SILVAN har det som hedder "PARK"

(SILVAN & STARK er eget af samme virksomhed)

Så man kan sagtens tag noget ind og om brand det til sit eget hvis man har den aftale med en producent.

Mvh

Eric

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)