Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Luksus snedkerkøkkener og netværkssalg via sociale medier - gode råd og erfaringer?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jul 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Vi arbejder på at etablere os med salg af egenproduceret luksus snedkerkøkkener (tapsamlede skuffer, massive frontstykker, gennemgående åretegning). I den forbindelse vil vi gerne benytte vores netværk til at forsøge at få solgt et par køkkener. Der vil være ca. 25 % rabat ift. andre sammenlignelige producenter samt 1 års gratis eftersyn og oliering mod at få lov at tage billeder til det kommende pr materiale.

Vi vil bruge LinkedIn og Facebook og lave en fælles henvendelse, som vi håber folk vil dele videre i deres netværk og dels tage individuel kontakt til udvalgte.

Ingen af os har dog prøvet denne form for netværkssalg. Nogen som har erfaringer med dette ift. lidt dyrere produkter eller andre gode råd, som kunne være nyttige for os?

I den tekst vi vil sende rundt til alle i vores netværk, har vi tænkt os at minde folk om muligheden for at kunne benytte sig af håndværkerfradaget på 15.000 kr. pr. pers. over 18 år i husstanden.

Succeskriteriet er sgu bare at få solgt 1 køkken for så er vi i gang J

På forhånd tak og håber alle er kommet godt ind i det nye år…

Kasse

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad vær' at fokusere for meget på pris.

Fokus på den værdi, som produktet giver jeres kunder. Hvis jeg vil købe en ipad, så ved jeg godt, at der findes alternativer - køber man køkken, så har man i endnu højere grad tjekket markedet. 

Tilmeldt 15. Jul 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svar :-)

Tilmeldt 15. Jul 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Øv havde håbet på lidt flere indspark men takker for det ene og så prøver vi da bare med et nyt emne :-))

Hygge til alle...

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg startede op skrev jeg en mail rundt til alle jeg kendte og fortalte lidt om projektet og spurgte om folk ville hjælpe på den ene eller anden måde. Det gav fantastisk respons. Måske kan en mail hvor du forklarer at I gerne vil sælge et af disse køkkener på fordelagtige vilkår til en af jeres venners venner give jer den ene kunde. Din ven vil jo både hjælpe dig igang, og samtidigt hjælpe hans ven med at få et fedt køkken, så hvis der er nogen i dit netværk der har hørt om nogen der planlægger at udskifte køkken vil de med stor sandsynlighed pege dem i din retning.

På facebook har min erfaring primært været at det er nemmere at få folk til at like ens side og dele ens side, end det er at få dem til at gøre noget aktivt eller foretage et køb.

Et andet forslag kunne måske være at se om i kan få en billig stand på en boligmesse, om ikke andet så for at lodde interessen og få noget feedback fra mulige kunder.

Tilmeldt 8. Jan 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej guys, hvor i hverden er I? Kunne godt være interesseret i snedker køkken, til min datters lejlihed i Valby.

glæder  mig til at høre fra jer

mvh

Carole

Tilmeldt 15. Jul 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 02:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for de gode reflektioner :-)

Tilmeldt 15. Jul 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 02:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carole

Vi er i KBH så jeg skriver dig lige en privat besked - kunne jo være fantastisk, hvis det var et match :-)

Kasse

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)