Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop, Sende pakker, Breve osv. Pris, Labels, kasser osv.

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Midtjylland
Tilmeldt 12. Dec 06
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

 

Jeg sidder her D. 1/1-2014 og tænker lidt, når man nu starter en webshop og håber på at skulle sende en del pakker. :)

 

Hvad er erfaringerne så hos folk ved opstart?, Køber folk mange forskellige størrelser papkasser, en labelmaskine osv.

Eller starter folk med bare at skrive adressen i hånden og købe små papkassr efterhånden som folk bestiller noget, samt hvilke aftaler har folk med GLS, Postdk, osv. med afhentning/aflevering og forsendelse osv.?

 

Det handler om pakker til private kunder.

 

På forhånd tak.

 

 

Tilmeldt 21. Oct 13
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Kigger lige med da jeg stærkt overvejer at starte en webshop og har stilt mig selv de samme spørgsmål :D 

Fra Midtjylland
Tilmeldt 12. Dec 06
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Så må vi håbe der er nogen der svarer. :)

Fra Højslev
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 129
Fra  Lethers Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi startede med at sende med brev og pakke, hvor vi kørte på posthuset med sækker. På et tidspunkt kontaktede vi Postdanmarks erhvervsafdeling for at få en aftale i stand. Der kan være mange penge at spare på den front såfremt man sender mange pakker, hvis du kan nøjes med brevpost er det langt billigere.

Vi benytter selv postordreposer og konfektionskasser som er en del dyrere og har indtil for nylig anvendt printer til at udskrive labels men er idag overgået til en labelprinter.

Så alt i alt må du smide flere oplysninger på bordet for at få et mere kvalificeret svar :)

Jeg er ejer af Marketingsvirksomheden Lethers.dk. Online markedsføring og rådgivning til dig!

Tilmeldt 22. Nov 13
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lyst

Jeg synes det er langt mere professionelt at anskaffe sig en label printer end at skrive selv, jeg bruger selv jeg den mindre Brother QL700.

Papkasserne og breve og diverse, kommer jo helt an på størrelsen af dine produkter, så det er noget man selv må finde ud af når man har dem.

Det andet kan jeg nok ikke hjælpe med da jeg selv er ved at starte op.¨

Mvh.

Christina.

Fra Midtjylland
Tilmeldt 12. Dec 06
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

 

Jamen det vi være mange forskellige produkter jeg ville skulle sende, både små ting som kan sendes som brev og store som skal i papkasser og hvis folk køber mange ting selvfølgelig.

 

Rune jeg ved ikke hvilke informationer du mener du "mangler"? :)

 

Christiana okay, jeg har også tænkt på netop at printe ud, men om det ikke bare var nemmere og mere professionelt at bruge netop en labelprinter. :)

Hvad med indkøb af kasser, kuverter osv. køber i ind i store mængder eller?

 

På forhånd tak.

 

Mvh

Tilmeldt 22. Nov 13
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Lyst

Ja, jeg køber til ca halvdelen af af de størrelser til produkterne, til at starte med og så har vi en del plast-forede "breve".

Men generelt køber vi til det vi har brug for. Det kommer også lidt an på hvor hurtigt produktet bliver solgt. Som start har jeg sagt at jeg altid skal have 25 ekstra papkasser af diverse størrelser til produkterne og mindst 50 breve. Gerne mere.

Mvh.

Christina.

Fra Midtjylland
Tilmeldt 12. Dec 06
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, hvor køber du dine emballager hene så?

 

Mvh

Tilmeldt 22. Nov 13
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg benytter mig af www.emballage-shoppen.dk. De har de størrelser jeg skal bruge og, når man handler der flere gange får man %. - Det kan man garanteret også hos andre udbydere. 

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)