Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gør i for at holde jer produktive og undgå at spilde tiden?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Sep 13
Indlæg ialt: 53
Fra  WebDavy.com Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hos WebDavy er vores målgruppe lige fra fitness instruktører og diætister til sportsklubber. Hvad de har til fældes er at de har kunder og eller medlemer, som alle kan drage fordel af have deres dagligdag velorganiseret. 

Derfor har vi hos WebDavy valgt over de næste par måneder at bringe en række artikler, som kan hjælpe vores målgruppe til at blive mere produktive og opnå deres mål. 

Første artikel hedder "Planning As A Part Of Your Agenda" og kan blive læst her: http://bit.ly/AgendaPlanning  OBS. Den er på engelsk. 

Hos WebDavy bruger vi altid en lille time ugenligt på at planlægge næste uges aktiviteter, samt evaluere forrige uges aktiviteter. Det er dette første artikel handler om.

Vi kunne derfor, i forbindelse med artiklen, godt tænke os at høre hvad I, aminoer, gør for at i yder bedst muligt oftest muligst? 

Det skal jo lige siges det handler om at finde noget, der passer ens personlighed bedst muligt. Bare fordi vi mener at man kan planlægge sig ud af mange ting, er det jo ikke nødvendigvis rigtigt! 

Vi ser frem til at starte en lille debat. 
Mvh WebDavy 

Podio, Trello eller Excel? 
Vi kan hjæpe dig på webdavy.com 

Fra Faaborg
Tilmeldt 5. Nov 13
Indlæg ialt: 5
Fra  IkkeUdenEvner Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej WebDavy.

Super initiativ og godt med nogle artikler om emnet.

Jeg er nok lidt i en "special klasse", hvad angår planlægning, da jeg efter opdragelse i forsvaret som sergent og diagnosticeret med ADHD har vænnet mig til at lave opfælgning/planlægning hver aften omkring kl. 19.30.

Jeg gennemgår de opgaver jeg har haft i løbet af dagen og forbereder mig på de kunder jeg skal have dagen efter. Som regel er 15-20 min nok, afhængig af om det er faste kunder eller det er nye der lige er startet op med sessions(coaching).

Jeg bruger ydermere gerne søndag aften, til at gennemgå hele den forgangne uges opgaver og ser frem mod næste uge. Dette er en kort gennemgang og analyse af konkrete situationer og problemstillinger i forhold til mine opgaver.

Håber dette må være fyldestgørende, ellers kan det ydermere uddybes.

 

Venlig hilsen,

Daniel Bauer - IkkeUdenEvner

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)