Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig! Skal i gang

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 29. Dec 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa aminoer

Jeg har skrevet et opslag før, dog uden så mange svar.:)

Jeg vil gerne i gang med en lille webshop, som skal sælge covers samt måske små gadgets...(:

hvor kan jeg opkøbe sådanne ting, og kan jeg bare oprette en "virksomhed" uden at spørge nogle steder.. Hvad gør man med skat..

Hjælp mig med AlLE de svar I har!:)

lukas specht, 14 år.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er en masse regler omkring cvr, skat, moms, afgifter og meget andet kedeligt. Som udgangspunkt skal du være minimum 18 for at oprette et CVR. Men inden du kommer for godt igang, vil jeg lige høre hvordan du har tænkt dig at skille dig ud i mobil cover branchen. Den er så proppet med webshops, at det gør helt ondt. Det er bestemt ikke for at afskrække, men det er en rigtig hård niche du vælger.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 29. Dec 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jep, måske finde nogle lidt anderledes covers(: hvad tænker du da man ellers kunne..:-/ kan man ikke bare være billig og seje covers?:) bare forslag. Hár du nogle?:-) jonas

Tilmeldt 29. Dec 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Men ved du hvor jeg kan opkøbe det hvis det er?:)

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror de fleste køber billige covers via Kinesiske wholesellers. Bare søg på 'china wholesale' på Google, så får du et hav af steder. Det ene mere lusket end det andet.

Priserne bliver nok svære at konkurrere på, og medmindre du kan få nogen helt unikke covers som skifter farve efter temperatur, eller fortæller personen overfor at man ikke gider høre på dem på en pæn måde, så bliver det nok svært at skille sig ud. Du kan eventuelt prøve at se om der ikke er andre produkter som koster hen omkring ingenting fra Kina, og se om markedet for disse er lidt lettere at gå til heroppe.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 29. Dec 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker for din hjælp Jonas, fedt du gider hjælpe. Men er det en side som denne http://www.tinydeal.com man fx kan opkøbe det fra, kommer der ikke told på?:)

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Som der bliver sagt, tvivler jeg på du bliver rig i netop den branche. Du er14år og har masser gåpåmod kan man se, men jeg ville nok sætte mig ned og genoverveje det endnu engang :)
Alle ting som bliver købt uden for EU kommer der told på. I langt de fleste tilfælde, kan du se det på valutaen der handles i. Er det £ eller €, så er det somregel inde for EU, og så kommer der kun fragt på :) men uden for EU kommer Told også på :)

Og hvis du virkelig vil i gang, så er der sider som Alibaba.com som sælger wholesale. Men husk på wholesale betyder du skal købe 1000 covers hjem, og skal du nu gi $10, er du allerede oppe i $10.000 (som svarer til små 60.000Dkr) og så kommer tolden lige oveni :)

For at sælge billigere end de butikker der eksistere nu, kræver det du køber RIGTIG store mængder hjem :)

Håber det kunne give dig lidt svar og noget at tænke over

Mvh

Tilmeldt 29. Dec 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Men er har du ikke en anden ting man måske starte med så?:) altså told er da under 25% så det er da stadig vildt billigt..

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der var en gylden ting man skulle sælge for at blive populær, så var der mange der gjorde det :)

Kan desværre ikke hjælpe dig :) Som sagt er du nok desværre for ung, da de færreste ville "stole" på en 14årig som ejer :)

Tilmeldt 29. Dec 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er da mange på min alder der har sådan en shop fx, så det er da muligt :-)

men må jeg godt bare købe fra fx tinydeal,  og så bare sælge det videre?:))

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)