Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan skaffes produkter til webshop?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Jyllinge
Tilmeldt 10. Aug 13
Indlæg ialt: 122
Fra  Drinkwell.dk Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej webshop-ejere

Af ren nysgerrighed vil jeg gerne have nogle ting på plads. Hvis man gerne vil starte en webshop uden selv at skabe et produkt hvor får man så fat i produkterne? Det er måske simpelt for mange men jeg ved ikke helt hvordan det fungerer...

Hvis vi f.eks. siger at en person gerne vil starte en webshop med bukser. Hvordan fungerer det så, at han får fat i 500+ bukser til at sælge? 

Tilmeldt 17. Mar 13
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias,

Efter min egen vurdering er det bedst, at man selv finder ud af hvad man vil sælge - måske endda et niche-produkt. På den anden side kan du også sælge hvad som helst, det er smag og behag. Selv skaffer jeg smykker indtil videre til et par kræmmere i Danmark, enkelte har købt dame sko og dame tasker.

Jeg handler ikke selv på eBay men det er et ganske godt sted at starte med at købe ind og ofte kan du få meget pris-billige sager, pas blot på kopi varer som hersker på markedet. Alibaba er også et okay sted men efter min mening er deres kontakt system ikke så effektivt hvis man lægger beskeder på denne side.

Så kan du vælge selv at gå til de store salgs-huse rundt i verden men det kan være "tungt" og tage længere tid end forventet.

vh
Rainer

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)