Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MOMS - indberetning

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 2. Nov 13
Indlæg ialt: 33
Fra  Lisbeth Nygaard Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

 

Jeg er ved at tabe tråden fuldstændigt - jeg får ikke den rigtige menu, når jeg åbner SKAT's side og vil indberette og indbetale moms. Hvor har jeg lavet fejl? Det er første gang, jeg skal indberette.

 

Jeg har været inde på VIRK.dk og forsøge at ændre i rettigheder, men får bare en fejl - "siden kan ikke vises". Men er det det rigtige sted, jeg forsøger at rette op på de manglende ting?

 

Det er jo lidt ærgeligt, at man skal starte med at betale evt. bøde og renter.....

 

Jeg er løbet vildt i det her, underligt det skal være så svært, når man gerne vil betale til tiden.......

 

 

På forhånd tak for gode råd.

 

 

Lægesekretæren

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du logget ind med erhverv? og ikke din private nem-id? 

Tilmeldt 2. Nov 13
Indlæg ialt: 33
Fra  Lisbeth Nygaard Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg kommer rigtigt nok ind, men det handler tilsyneladende om noget med rettigheder - men jeg er altså kun mig selv, så det undrer mig, at jeg skal tildele mig selv rettigheder - og jeg kan ikke finde ud af at gøre det - jeg får fejl på VIRK.dk.................

 

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Tilmeldt 2. Nov 13
Indlæg ialt: 33
Fra  Lisbeth Nygaard Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak - er ved at downloade, det er da vist et større projekt *S* - men jeg prøver :)

 

Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ER skam et større projekt at give sig selv rettigheder til MOMS......

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Tilmeldt 2. Nov 13
Indlæg ialt: 33
Fra  Lisbeth Nygaard Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det kan jeg regne ud - jeg var måske så naiv at tro, at i det øjeblik, man opretter en MOMS-registreret virksomhed, at det så var åbenbart....... hvad skulle idéen ellers være..... Jeg var klar over, det var en pligt - og jeg har en oversigt over perioder hængende på min opslagstavle, men jeg havde ikke fantasi til at forestille mig, at det ligefremt skulle være svært at få lov at betale. Jeg må nok erkende, at jeg ikke får indberettet rettidigt, men det må jeg så betale mig fra. Det er naturligvis min egen dumhed, at jeg ikke er startet på al dette arbejde i bedre tid, men jeg er dybt overrasket. Nå, det var bare lige min mening :-)

 

I skal have tak for hjælpen, jeg håber, den video kan guide mig, når jeg engang får den downloadet - det tager sin tid.

 

Lisbeth

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er måske ikke let, synes dog det er vildt overdrevet at det er svært hvis du følger den video lars kom med

Det første der er afgørende er at ha oprettet en NemID som medarbejder ID - som er tildelt administrationsrettighed. Det er nødvendigt for mange ting ud over moms, skat, postkasse osv. Det driller nok visse - men ved log ind på skat får man ret god anvisning på hvordan man klarer den.

Man skal starte med at sikre sig at alle rettigheder som adm er tildelt i brugeradministration i virkd.dk og dernæst i skat.dk

Har man først en sådan medarbejder nemID, så er næste punkt de rettigheder den skal ha hos skat, og da en sådan ID som navnet siger, er en medarbejder ID så har de bestemt, at administrator skal tildele rettigheder - så nogen kan indberette moms mens andre medarbejdere har NemID til at kunne foretage sig andre ting. Lidt besværligt, men overkommeligt

Du skal vel formentlig ikke indberette moms lige nu - hvis det er for 4 kvartal så er det jo først et stykke inde i Feb, og er det for 3. kvartal, ja så er du jo langt overskredet. Følg den video Lars gav dig, og du klarer det på få minutter vil jeg mene

Godt Nytår når den tid kommer

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 28. Dec 13
Indlæg ialt: 26
Fra  msp service Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg boksede med mit i flere dage mere eller mindre.

Hver gang jeg tildelte rettigheder kom den med en fejlmelding.

(logger på med medarbejdersignatur med kode på min computer)

Efter at have prøvet jeg ved ikke hvor mange gange prøvede jeg tilfældigvis med internet explorer i stedet fir firefox og nu havde jeg pludselig alle de korrekte rettigheder...

Ved ikke om det kan hjælpe dig men det løste ihvertfald mit problem,

Mvh MArtin

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Lægesekretæren:
og jeg har en oversigt over perioder hængende på min opslagstavle, men jeg havde ikke fantasi til at forestille mig, at det ligefremt skulle være svært at få lov at betale. Jeg må nok erkende, at jeg ikke får indberettet rettidigt, men det må jeg så betale mig fra. Det er naturligvis min egen dumhed, at jeg ikke er startet på al dette arbejde i bedre tid, men jeg er dybt overrasket

Jeg forstår ikke helt dit problem her ?. 3 kvartal skulle for længst have været indberettet. Og 4 kvartal skal først indberettes efter første Januar. Så hvad er det du er ved at komme for sent med ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)