Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den korte succeshistorie om Marjoe

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Cap'n Halfdan Timm:

Det er virkeligt en flot historie - jeg kan huske dig fra lige da jeg startede på Amino. Du var en af dem, jeg kiggede over skulderen til at starte med.

Al respekt herfra. Jeg glæder mig til at følge Marjoes kommende rejse! :-)

Tak for de fine ord, og Amino har også en meget står skyld i hvad jeg har lært hen af vejen, og tror ikke jeg havde været kommet så langt uden Big Smile Mange gode kontakter er skabt gennem Amino.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

marjoe:

Jacob:
Mit indtryk var egentlig, at det stod mindre godt til

Takker for din kommentar, men er da lige lidt nysgerrig for at høre hvorfor dit indtryk var at det gik mindre godt :-) det kunne jo være der er nogle steder der skulle strammes op :-)



Det kan sagtens have været flere år siden - havde en ide om, at du havde skrevet et meget opgivende indlæg engang, men nu kiggede jeg dine mange indlæg igennem og må konstatere, at jeg nok husker galt :)

 

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob:
Det kan sagtens have været flere år siden - havde en ide om, at du havde skrevet et meget opgivende indlæg engang, men nu kiggede jeg dine mange indlæg igennem og må konstatere, at jeg nok husker galt :)

Ok Jacob, det var jo også noget op af bakke i starten Big Smile 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

John det er bare skide godt gåetYes Der har været bump på vejen, men du gør det sgu godt.

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:
John det er bare skide godt gåetYes Der har været bump på vejen, men du gør det sgu godt.

Ja, der var et voldsomt bump, men det er jeg heldigvis kommet over og ud af igen Big Smile

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

marjoe:

Thomas Frost:
John det er bare skide godt gåetYes Der har været bump på vejen, men du gør det sgu godt.

Ja, der var et voldsomt bump, men det er jeg heldigvis kommet over og ud af igen Big Smile

Og det er det der gør forskellen på vinderen er taberen. Kan man rejse sig igen efter at være blevet sparket ned, og kan man endda løbe en 100-meter løb efterfølgende, så gør man det godt. Alle selvstændige oplever dårlige perioder, sådan er det, men forskellen er hvordan man takler dem. Selvom det er langt tid siden vi har skrevet sammen så håber jeg du ved du altid er velkommen til at skrive hvis der er noget.

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:
Og det er det der gør forskellen på vinderen er taberen. Kan man rejse sig igen efter at være blevet sparket ned, og kan man endda løbe en 100-meter løb efterfølgende, så gør man det godt. Alle selvstændige oplever dårlige perioder, sådan er det, men forskellen er hvordan man takler dem. Selvom det er langt tid siden vi har skrevet sammen så håber jeg du ved du altid er velkommen til at skrive hvis der er noget.

Du var en god hjælp med mit google problem dengang, og hvis der er noget du har styr på, så er det det, det er jeg ikke i tvivl om. Jeg skrev faktisk til dig for en del måneder siden, vedr. en opgave, men du havde nok travlt, for hørte ikke noget igen. men vender lige tilbage senere start næste år. (Den ligger i din mailboks, eller her i din amino indbakke, kan ikke lige husk hvordan jeg sendte :-)

Tilmeldt 24. Dec 13
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan startede du  ?
Var det svært sælge til de samme priser som andre etableret webshops

Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 263
Fra  Tæppebutikken.dk Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tillykke. Hvordan goer i mht kunde service, har i ansat en som kan alle de sprog ?

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)