Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med AdMad ?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Timme, jeg har i en anden forbindelse diskuteret funkydiva. Ingen tvivl om at der er mange geniale aspekter i den "shop". Det lyder da også fornuftigt at du har, bare en lille, fokus på søgemaskinerne. Hvorvidt det er farligt må SEO eksperne vurdere. Jeg vil dog stadig være yderst nervøs for at vælge en flash løsning, det er nok fint nok, hvis man kun sælger ét produkt, så kan man nok få den revet lidt frem på Google med lidt linkbuilding. Men det ser dælge håbløs ud for fx den shop du har lavet der sælger børnetøj :( Det kan godt være hun kan konvertere bedre og hvem siger at det ikke kan opveje de gratis besøg fra søgemaskinerne.

Jimmy

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 27. Jan 08
Indlæg ialt: 14
Fra  AdMad Grafisk Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er rigtigt at hvis vi havde lavet hele setup'et så vi kun viste en bestemt type indhold overfor Google og en anden overfor alle andre så ville det være en yderst risky affære.

Vores setup er imidlertid lavet så siderne ligger frit tilgængeligt for alle. Data er indeholdt på siden og via browserens/brugerens indstillinger bestemmes så hvordan data skal vises ( metode ) - gennem html/xml eller gennem Flash. Vi sender kort sagt nøjagtig samme data til alle så både søgebotter og alle andre besøgende får nøjagtig det samme retur.

Jeg er helt enig med dig i at det ville være en både uetisk og risikofyldt metode om vi filtrerede søgerobotterne fra og fra vores servere leverede et helt andet indhold til søgemaskinerne end til alle andre.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Du laver en alvorlig fejl i din vurdering: Hverken brugere eller søgemaskinerne ser nødvendigvis på dette ud fra en ren teknisk vinkel. Faktum er, at jeg som bruger, og Google som søgemaskine, ser noget forskelligt, og det kan du altså ikke komme uden om udgør en væsentlig forøget risiko for filtrering. Spørgsmålet er ikke om der er en forøget risiko - det er der, spørgsmålet er om man mener at det er så vigtigt med denne shop i Flash, at det opvejer denne forøgede risiko i forhold til søgemaskinerne. Dte kan kun den enkelte afgøre med sig selv :)

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 27. Jan 08
Indlæg ialt: 14
Fra  AdMad Grafisk Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Du vil som bruger, uden flash installeret se nøjagtig det samme som Google som søgemaskine ser. Her er ikke tale om en metode der dækker eller skjuler noget indhold som f.eks. iframes over indhold eller stylessheets i lag.
Vi er lige nu i dialog med Google og jeg håber snarest at kunne bidrage med input fra denne side.

Herudover er det som du siger jo altid en opvejelse af flere faktorer om et site skal bygges op over den ene eller den anden teknologi Smile

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

> Du vil som bruger, uden flash installeret se nøjagtig det samme som Google som søgemaskine ser.

For det første er det ikke helt korrekt. F.eks. så jeg at i linkspammer tekstsiderne med links til jer selv. Disse links er ikke i Flash versionen af siden. Keyword-stuffed links i tekstversioner af siderne hører altså bestemt ikke med til god tone :)

For det andet understreger du jo selv i ovenstående at brugere og søgemaskinerne jo netop IKKE ser det samme. Og det er præcis dette problem - uanset teknik - der gennem tiden har givet masser af lignende løsninger problemer før eller siden.

Tilmeldt 15. Sep 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg bruger selv et full flash site. jeg har ikke turde gå ind i blackhat eller cloaching enner andre former for henvisning af risiko for at blive fanget. Det jeg har short er at lavet min index.html så sigende som muligt og lagt tags ind der.

Derefter har jeg lænet mig godt tilbage og ventet. ca. 1 år senere liger jeg nu nummer 1 ved flere søgninger. Flash tager laaaannggg tid, men det kan lykkedes.

Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

hii

Er lige nysgerrig hvis jeg skal have lavet en hjemmeside med webshop hos jer hva koster det så?

Hvis jeg selv lægger billeder ind og tekst hva koster en færdig løsning fra jer med webshop

 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

fox4000:

Er lige nysgerrig hvis jeg skal have lavet en hjemmeside med webshop hos jer hva koster det så?

Hvis jeg selv lægger billeder ind og tekst hva koster en færdig løsning fra jer med webshop

Det er en næsten 3 år gammel tråd. Du skal nok ikke forvente det store svar :)

Kontakt dem evt. direkte.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)