Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med AdMad ?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Kalvehave
Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er.

Jeg har aftalt et møde med firmaet AdMad, som måske skal lave min Webshop.

Er der nogen som har erfaringer med dette firma ? 

 

 

 

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

ROFL!

Det varede lidt før min morgensløve hjerne fattede at det ikke var et upopulært cateringfirma, men i stedet et designfirma med hang til det engelske...Stick out tongue

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vidt jeg kan se laver de kun Flash løsninger - Flash er rigtig fint til en band hjemmeside eller tilsvarende, men for en søgemaskine er indholdet usyneligt, og usyneligt indhold til en webshop...

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 27. Jan 08
Indlæg ialt: 14
Fra  AdMad Grafisk Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen det er fuldstændig korrekt at vi hos AdMad laver sites og hjemmesider i Flash. Vores indgang til websitedesign og hjemmesideproduktion går igennem kommunikation med godt og brugbart design. Det gør vi for at underbygge og fremme budskab, afsender og appelere bedst muligt i forhold til den aktuelle målgruppe.

Flash er et helt bevidst valg fordi det er den eneste rigtig udbredte web teknologi der lader os styre design og funktionalitet 100%.

Det er helt korrekt at søgemaskinerne og herunder Google som hovedregel ikke er glade for Flash og sjældent indekserer indhold ordentligt om overhovedet. Vi ved det og vi har arbejdet hårdt og intensivt med problematikken og har fundet en løsning der virker og som virker rigtig godt.

Alle vores sites er styret med indhold fra vores eget udviklede cms system Flex+ Web ( som også er programmeret i Flash Actionsscript ). Vores kunder lægger via en administrationsside deres indhold som billeder, tekst, video, lyd, dokumenter osv. på deres hjemmeside. Alle data gemmes i databaser og føder deres hjemmesider med indhold i realtime her-og-nu.

Tricket er så at foruden Flash siden føder cms ( Content Management System ) også en html side med nøjagtig det samme indhold som vises på flash siden, men vi har en loader der tjekker om den besøgende kan se Flash i deres browser og det kan lidt mere 99% af alle internetbrugere i dag heldigvis. Men det fåtal der ikke har Flash vil istedet fuldstændig transperent se HTML siden og det samme vil de forskellige søgemaskinerobotter.

Summa sumarum - alle siderne bliver indekseret og kommer på Google. De findes som html på internettet frit tilgængelige men lidt mere end 99% vil altså se Flash sitet når de besøger os Big Smile

 

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 27. Jan 08
Indlæg ialt: 14
Fra  AdMad Grafisk Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

He, he - jo kommentarer om firmanavnet har jeg måttet sluge nogle gange og tilmed brugt en ikke uanselig mængde tid på at stave A-D-M-A-D Big Smile

Dengang jeg for efterhånden en del år siden ( 1992 ) startede som selvstændig var det som freelance ArtDirector deraf kom AD. Jeg havde et udmærket betalt job i et større reklamebureau og omverdenen syntes jeg var en kende skør at smide et godt og velbetalt job fra mig for en usikker tilværelse på egne ben. Deraf MAD.

AdMad har lidt dobbeltbetydningen AD MAD - den skøre artdirector Smile

Senere har jeg jo måttet modificere og finde på noget der dækkede på en mere sigende måde så hvis det er at foretrække kan AdMad også stå for ArtDirection Multimedia and design...

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Timme Tvede:
Summa sumarum - alle siderne bliver indekseret og kommer på Google

Det er kun google der ikke lige har luret den?

Prøv at lave en site:dosautodele.dk, site:juleshoppen.com, site:butiklene.dk

Hvis du vil lege gemmeleg for google, så vil jeg anbefale at du får programmeret din nye shop i flash.

 

 

Jimmy

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 27. Jan 08
Indlæg ialt: 14
Fra  AdMad Grafisk Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Timme Tvede:
Summa sumarum - alle siderne bliver indekseret og kommer på Google

Dimsedut:
Det er kun google der ikke lige har luret den?

Jo, jo - Google har skam luret den og finder og indekserer vores sider Wink

De refererede sites er blot sites tilbage da html delen ikke var en integreret del af de sites vi lavede. Det er den på alle vores nyere sites.
Prøv blot Google med f.eks.:

site:light-point.dk, 
site:gagacompany.dk, 
site:admad.dk,
site:funkydiva.dk
site:Lemonjuz.dk ( første side på allerede én dag efter tilmelding og 10 sider efter et par dage. Yderligere kan det optimeres væsentligt vha metatags editoren i vores administrationsmodul )

Google finder vores sites og indekserer dem rigtig fint Big Smile

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Timme Tvede: Der er fejl i dit link. Du mangler et k.. Smile

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 27. Jan 08
Indlæg ialt: 14
Fra  AdMad Grafisk Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

K'et tilføjet - takker Smile

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en meget farlig strategi, at basere sit liv i søgemaskinerne på, at vise to helt forskellige versioner af alle sider til søgemaskiner og brugere. Risikoen for at den slags sider pludselig bliver filtreret fra er meget stor. Det kan man så vælge at leve med, men man kommer ikke uden om det giver en langt større risikoprofil.

 

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)