Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Besøg hos en Iværksætter

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København(Gentofte)
Tilmeldt 12. Dec 13
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg skal i andledning af et skole projekt ud af "pratik" et selvvalgt sted, i 3 dage, 6, 7, 8 januar, beklager for den sene udmelding. 
Og ville virkelig gerne ud hos en iværksætter, for at opleve hvordan en iværksætters hverdag kunne se ud.

Har ikke så meget forventninger om at komme ud og få opgaver jeg skal løse og lignende som mange andre praktik steder gør. Da iværksætter jo er lidt bredere end mange andre brancher. Men mere for at være med på side linjen og få indsigt i en arbejdsdag.

Jeg er mest intereseret i web design/web shops/online marketing og alt hvad der nu hører med til opstart af online butik/virksomhed - så vil helst, hvis muligt ud hos en som har en eller anden relation til området 
Er der nogle herinde der kunne have lyst og mulighed til have besøg i de 3 overstående dage? :)

- Edit 

Jeg er (snart) 17 årige og bor i KBH omregn - Gentofte - Jeg går lige nu i 10 klasse på en gymniaseforberende linje i Gentofte.
Mit praktik ophold er i anledning af OSO (obligatorisk selvvalgt opgave) som skal handle om hvad jeg har lyst til at "arbejde" med i min fremtid. Og da det er iværksætter der interesserer mig har jeg valgt at skrive om det. Jeg går selv med mange ideer til iværksætting, men mangler erfaringer inde for web design og ligende for at kunne gøre noget ved dem. 

- Niklas

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ville være en god ide, at skrive lidt om dig selv, og hvor henne i landet det drejer sig om.

Fra København(Gentofte)
Tilmeldt 12. Dec 13
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du selføglige ret i (Y)

Jeg er (snart) 17 årige og bor i KBH omregn - Gentofte - Jeg går lige nu i 10 klasse på en gymniaseforberende linje i Gentofte.
Mit praktik ophold er i anledning af OSO (obligatorisk selvvalgt opgave) som skal handle om hvad jeg har lyst til at "arbejde" med i min fremtid. Og da det er iværksætter der interesserer mig har jeg valgt at skrive om det. Jeg går selv med mange ideer til iværksætting, men mangler erfaringer inde for web design og ligende for at kunne gøre noget ved dem. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)