Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dankortterminal og returret

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 186
Fra  Sportsbaren Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Har jeg som kunde returret, hvis jeg bestiller en dankortterminal ved Point alt incl. (diverse kort der følger med osv)

Jeg har ringet derind, og fik at vide, at jeg ikke kunne komme ud at de faste omkostninger - det var ca 1800 kr - og at jeg så kunne sælge terminalen på dba.dk.

Da jeg så spørger om jeg ikke kunne sende terminalen retur, fik jeg dog at vide at det kunne jeg også, og at det også bare var en mulighed at sælge den på dba.dk

Mærkelig returret de har der...

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har du købt terminalen som privatperson?
Det har du sikkert ikke - handel mellem virksomheder er på andre betingelser og dermed er de ikke forpligtet til at tilbyde dig returret.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Det er vel noget som står i handelsbetingelserne. Det kan vel ikke komme bag på dig?

Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 186
Fra  Sportsbaren Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et enkeltmandsfirma, men den er selvfølgelig sendt til firmaet...

Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 186
Fra  Sportsbaren Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

@Remy, jo, det kommer faktisk bagom mig. Og ved du hvordan du kan se det?

Ved at kigge på mit indlæg som du vel har gjort, og specielt hvis du kigger på indholdet af spørgsmålet...

:D

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Men så lad os sige det ikke BURDE komme bag på dig hvis du driver virksomhed. Der er som udgangspunkt ingen for for returret imellem virksomheder/selskaber - det er noget der kun gælder for privates køb hos virksomheder

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Men hvorfor bestiller du en dankort terminal og bagefter vil returnere den uden omkostninger for dig selv? Som mange skriver er det her B2B - business. Forretningplanem skal være klar og du skal selv have finasiering på plads. Hvor meget skal man som professionel og ikke forbruger klage over :-)

Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 186
Fra  Sportsbaren Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg må nok sige, at jeg er forbavset over hvor mange der i denne tråd vil være smarte.

At jeg spørger, er nok fordi jeg ikke er klar over det. Det er vel logik for de fleste.

Og når man så får så latterlige spørgsmål, specielt det sidste fra dig, MortenRams - hvorfor bestiller du en dankort terminal...bla. bla..., hvis du gerne vil vide noget om det, skal du da være velkommen til at skrive en PB til mig.

Man kan faktisk sagtens drive en virksomhed - og også komme igennem krisen - uden at man skal have alt på skrift iht forretningsplan m.m.

Hvem siger, at mit spørgsmål har noget med penge at gøre? Nu er det jo sådan, at mange virksomheder gennem tiden er lukket - men ikke min. Og jeg klager skam heller ikke.

Så hvis I vil spille smarte, så tag fat i alle de personer som er gået neden om og hjem og brug tiden på at være kloge over for dem.

Hvis I derimod gerne vil komme med et konstruktiv svar på tråden, skal i være yderst velkommen...

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)