Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

e-Cigaret shop

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen helt okay.

Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Modtager stadig gerne henvendelser fra nogen der kunne tænke sig være med på dette projekt Danmarks bedste og billigste eCig shop , vær med fra start og lad os forme denne shop sammen - jeg garantere at du bliver positivt overrasket og der er bestemt plads til os som spiller på dette efterhånden noget brogede marked.

En af fordelene er bl.a at når en f.eks Fransk kunde bestiller et stort antal af en bestemt vare og vor fabrik bestiller råvarerne hjem, kan vi smide en lille ordre samtidig og få vores varer til den store ordres pris.

Smid en PM og lad os tage den derfra.

 

Tilmeldt 15. Dec 12
Indlæg ialt: 66
Fra  MM-Shops Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne du smide mig en PM

Kan ikke få lov at sende til dig.

Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt til dig nu.

Havde ikke set jeg skulle sætte noget indstilling, men nu kan du og alle andre aminoér sende en PM.

Tilmeldt 29. Jun 11
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Kan du smide mig en PM

Kan heller ikke få lov at sende til dig...

Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Beskeden er kommet igennem, settings står til alle kan sende. 

Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jun 13
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriv gerne til mig. Kan ikke skrive pb til dig. Er seriøs virksomhed og handler i dag med wister og ksenor i Kina, men vil da meget gerne høre om I kan tilbyd noget bedre :-)

glædelig jul
Hilsen Michelle, Slagelse damp og e-cig import

Fra Odense NV
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 58
Fra  DANHILL ENERGY SOLUTION Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Grundet private forhold, har vi besluttet os til at sælge dette enestående agentur med økologisk rygejuice og e-cig. forhandling i hele Europa og eneforhandling i Scandinavien. Slut med debatten om der er farligt at dampe. 

Fairvapor forhandler, som de eneste i hele Skandinavien, Crave økologisk E-Juice til e-cigaretter. Den økologiske eJuice er lavet af rene økologiske råvarer, dvs. ingen gift af nogen art. Det er 100 % nikotinfri – og så er det udviklet af en gourmetkok!

For den rigtige kan der blive tale om at være førende på vapormarkedet mange år frem i tiden. 

www.fairvapor.dk 

Der medfølger et varelager på ca. 35.000 og alle leverandører og kontakter. Der er også kontakter til europæiske leverandører af rygejuice med nikotin. hvis det er det man ønsker (det er meget svært at importere nikotin fra Kina, da det vil blive stoppet i tolden, og konfiskeret).

Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

agenten:
Grundet private forhold, har vi besluttet os til at sælge dette enestående agentur med økologisk rygejuice og e-cig. forhandling i hele Europa og eneforhandling i Scandinavien. Slut med debatten om der er farligt at dampe. 

Fairvapor forhandler, som de eneste i hele Skandinavien, Crave økologisk E-Juice til e-cigaretter. Den økologiske eJuice er lavet af rene økologiske råvarer, dvs. ingen gift af nogen art. Det er 100 % nikotinfri – og så er det udviklet af en gourmetkok!

For den rigtige kan der blive tale om at være førende på vapormarkedet mange år frem i tiden. 

www.fairvapor.dk 

Der medfølger et varelager på ca. 35.000 og alle leverandører og kontakter. Der er også kontakter til europæiske leverandører af rygejuice med nikotin. hvis det er det man ønsker (det er meget svært at importere nikotin fra Kina, da det vil blive stoppet i tolden, og konfiskeret).

Sikkert et godt tilbud du har her og jeg ønsker dig held og lykke med få shoppen solgt, dog burde du nok oprette din egen tråd da der ellers kan komme lidt forvirring ind i denne tråd.

Jeg har INTET med denne shop at gøre og kender ikke den sikkert udmærkede amino bruger her ved navn "agenten"

Jeg har lidt følere ude vedr. samarbejde om en unik ecig shop primært i Danmark, da jeg arbejder på en ecig fabrik i Kina og vi pt. ikke rigtig sælger i Danmark.

Skriv en PM her og virker den ikke, skriv da til ecigmanden@gmail.com 

Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jun 13
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 04:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej eCigManden

Jeg har skrevet til dig på mail og på skype men hører ikke noget fra dig. Venligst lad mig høre mere om dit tilbud.

Venligst Michelle Brohus

Slagelse damp og e-cig import

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)