Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

e-Cigaret shop

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg arbejder på en e-Cigaret fabrik i Kina som udelukkende sælger high-end produkter, søger jeg hermed en partner i Danmark til at lave eget brand.

Pt. sælger vi meget lidt i DK og har ingen faste kunder der, vi sælger primært til Frankring, Italien, England og USA.

Det vil være en fordel hvis du har en fysisk butik i forvejen, men intet krav da det mest online salg jeg tænker på.

Alle henvendelser og svar sker KUN i PM.

ecigaret-manden

PS. - Vi starter snart produktion op med tablets hvis dette kunne være interesant for folk der ville sælge dette og eller i sammenhæng med e-Cigaretterne.  

Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 05
Indlæg ialt: 198
Fra  ISDA Bogføring & Økonomiservice Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Kontakt mig venligst i en besked, da jeg ikke kan sende.

På forhånd tak.

Vh Mark

Kvalitets Rygstrækker, Nakkestrækker & Massage Roller | Nordic Spine

Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke kontakte dig via. besked.

Har du Skype eller lignende?

Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bliver altså allerede mistroisk her.....

Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Bennie Larsen:

Jeg bliver altså allerede mistroisk her.....

Det virker underligt, men Martin har lært mig at man skal tage en chance for at vinde noget.

Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

High-end produkter fra Kina Big Smile

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel:
Det virker underligt, men Martin har lært mig at man skal tage en chance for at vinde noget.

Jamen fuldstændig rigtigt - men ligesom med investeringer og meget andet i livet..... skal man vælge sine chancer med omhu

Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Bennie Larsen:

Daniel:
Det virker underligt, men Martin har lært mig at man skal tage en chance for at vinde noget.

Jamen fuldstændig rigtigt - men ligesom med investeringer og meget andet i livet..... skal man vælge sine chancer med omhu

Snakker med ham på email lige nu, og det virker meget seriøst. Jeg tror heller ikke man behøver at lave nogle investeringer, da han bare sender ting op, som man så betaler for efterhånden som der bliver solgt.

Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel:
Snakker med ham på email lige nu, og det virker meget seriøst. Jeg tror heller ikke man behøver at lave nogle investeringer, da han bare sender ting op, som man så betaler for efterhånden som der bliver solgt.

Super - held og lykke Surprise

Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Bennie.

Der er jo ingen der har skrevet hvad det går ud på, udover jeg blot søger en partner til sælge direkte til kunder i DK med de fordele det giver idet jeg sidder på en fabrik der fremstiller netop disse varer. 

Jeg forbeholder mig dog ret til ikke skulle forhandle med nogen i et offentlig forum når det drejer sig om forretninger og til dem der henvender sig seriøst og vi starter et samarbejde vil naturligvis få alle data.

Vi har en af de største fabrikker i Kina, så der er mange hensyn at tage ; dog "forstår" jeg godt din betragtning, men den burde nok komme når du havde sat dig mere ind i sagen.

Som tidligere nævnt går det i al sin enkelthed ud på jeg søger en partner i Danmark som godt kunne tænke sig sælge e-Cigaretter til en god pris samt high-end produkter (apple bliver jo også lavet i Kina) og tro mig der er kæmpe forskel på diverse e-Cig produkter.

Nu har jeg gjort det klart og seriøse henvendelser kan ske på PM og de 2 der har skrevet tidligere i dette indlæg har nu begge kunne skrive og modtage PM.

Jeg lover intet, men hvor intet vover intet vinder.

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)