Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal bruge et job kom med forslag

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 14. Aug 13
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 7 person

et job til min. 25.000 om md. Det skal ikke være et sælger job eller et slagterijob.  Derudover skal det være som ufaglært.. Nogle bud???

Tilmeldt 10. Oct 13
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal vi give dig bud og eksempler på jobs til en minimums løn 25.000 kr. om md. som ufaglært? Skal det forstås at du ikke vil industri jobs siden du skriver at det ikke skal være et slagterjob?  

Tilmeldt 14. Aug 13
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 5 person

Fuldstændig korrekt. Det skal ikke være noget, hvor man ender i kørestol på sigt pga dårligt fysisk arb miljø

Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 05
Indlæg ialt: 198
Fra  ISDA Bogføring & Økonomiservice Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Held og lykke med det.

Hvis nogen kender til et arbejde, helst på deltid, som ikke er hårdt og ikke kræver nogen kvalifikationer som sådan, der giver ca. 50 af de lange om måneden, må de gerne lige sende mig en besked.

Eller, det behøver ikke være et arbejde. Måske bare mere sådan et eller andet hvor jeg skal møde op et sted, få pengene og så tage hjem igen.

Eller, det må gerne være noget hvor jeg ikke behøver møde op.

Hvis nogen kender til noget, hvor jeg kan blive hjemme og så der bare er nogen andre der overfører nogle penge til mig, så ville det være rigtig rart, hvis i lige gav besked.

På forhånd tak.

Kvalitets Rygstrækker, Nakkestrækker & Massage Roller | Nordic Spine

Tilmeldt 14. Aug 13
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Er der andet du ønsker at tilføje, ellers tilbage til socialkontoret med dig.

Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 05
Indlæg ialt: 198
Fra  ISDA Bogføring & Økonomiservice Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror jeg fik det hele med.

Min pointe, omend den måske var for svær at se, var at du måske skal skrive lidt mere om hvem du er, hvad du kan, hvad du har prøvet før og hvad du søger. At du udelukker slagteri og salg, er ikke helt nok.

I øjeblikket er der rigtig mange jobsøgende, så det job du måske søger, er vanvittigt svært at få. Specielt hvis det skal være ufaglært og give min. 25 klik om måneden.

Kvalitets Rygstrækker, Nakkestrækker & Massage Roller | Nordic Spine

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Du kan jo lave dig et firma og ansætte dig selv... og så du kan du bare udbetale minimum 25.000 om md. :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jørgen Olsen:

Du kan jo lave dig et firma og ansætte dig selv... og så du kan du bare udbetale minimum 25.000 om md. :-)

 Big SmileJa, der var da en løsning. Især når indlægget er lagt på et forum for iværksættere!

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

tadc:

et job til min. 25.000 om md. Det skal ikke være et sælger job eller et slagterijob.  Derudover skal det være som ufaglært.. Nogle bud???

Jeg synes nu Mark skildrer den meget godt. Man kan ikke andet end betragte dette som en vanvittigt dårlig joke. Folk tager sig en mangeårig uddannelse, og ender i disse tider i arbejdsløshed. Du tror at du som ufaglært kan få et velbetalt arbejde uden at knokle for det. Sådan hænger verdenen bare ikke sammen.. Du må gøre dig selv konkurrencedygtig (uddannelse, kvalifikationer) og så slække på dine vilkår. Man kan ikke få i både pose og sæk, når du er cirka ligeså kompetent til arbejdet som 6 millioner andre. 

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Få dig en uddannelse Big Smile

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)