Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg mangler et firma til at lave en webshop ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Dec 13
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg vil gerne lave en hjemmeside, men er en KÆMPE blondine til at lave hjemmesider, jeg mangler derfor et firma, som vil hjælpe mig med min udfordring og økonomisk set skal det også være et firma som ikke kræver mange penge af mig, da det er et B-JOB/fritid...

Jeg vil ser frem til at en ung og unik firma vil hjælpe mig...

V/Ali

Fra Nyborg
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 108
Fra  Adrup-Invest Skrevet kl. 01:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 16. Dec 13
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 01:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan se at der er flere hjemmesider, som siger fra. 199,- om måned for en hjemmeside, så denne pris kan sagtens kan være attraktiv ?

det er som sagt en B JOB eller Fritid og jeg har et meget fint arbejde til hverdage ;)

Fra Kjellerup
Tilmeldt 10. Dec 13
Indlæg ialt: 53
Fra  SmartWeb Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke det er svært at have en shop platform for 199,- men hvad vil du gerne have kunderne skal betale med? Du kan selvfølgelig blot have bankoverførsel men hvis du gerne vil tage imod kort tror jeg det bliver meget svært at hplde dig indenfor 199,-. Jeg vil meget gerne komme med nogle forslag men jeg tror 300 til 500 i mdr. er lidt mere realistisk,specielt hvis du gerne vil have lov til at ringe til support i tide & utide ;-)

Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ali,

Kontakt mig gerne på 29 72 05 44, så kan vi tage en snak.

Vi har lavet webshops til flere forskellige Amino'er, med success til en billig pris.

Med venlig hilsen

Emil Christoffersen

SimpelMedia.dk

Tilmeldt 16. Dec 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjek PB

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)