Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

salg af elektronisk vandpiper og el cigaretter ?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 16. Dec 13
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kære Amino.

Jeg vil starte med at være anonym, da jeg er ansat som en meget dygtig sælger for en stor virksomhed og jeg har derfor adgang til google og andre databaser til at søge på kunder og har adgang til btc lister og meget mere ;)

Min kone er under uddannelse og hun er færdig til August, vil jeg have udfordringer til at åbne et CVR på hendes navn ?

Er der lov og regler omkring import af elektroniske cigaretter eller elekntriniske vandpiber ?

Jeg mangler derudover en ung og solid firma som vil hjælpe mig med at lave en god webshop ?

V/Ali

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ali7400:

Min kone er under uddannelse og hun er færdig til August, vil jeg have udfordringer til at åbne et CVR på hendes navn ?

Ikke ud over at den der har CVR som udgangspunkt ikke vil kunne modtage dagpenge hvis den blev nødvendigt, uden shoppen lukkede OG hvis I bliver uvenner, så kan hun gå lige ud af døren med webshoppen under armen og tage alt der er af aktiver osv i den med. Resultatet vil blive over hendes skat og momsen ligeså ligesom hun har forpligtelsen over for regnskab -  og i princip skal hun så også lave arbejdet i den - eller lønne dig.

Ali7400:

Er der lov og regler omkring import af elektroniske cigaretter eller elekntriniske vandpiber ?

ja oceaner, men det må du google videre om, det er ikke mit speciale, men ja masser af regler for hvad der må være i rygevæsker og andet

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 16. Dec 13
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John,

Hun er voksen lærling og hvis hun ikke får jobbet til Augsut, kan vi måske sørge for at indtjening sker via firmaet ?

De produkter jeg taler om er uden tjær og nikotin, men meget mere vandpibe baseret ?

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 01:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Har selv solgt e-cigaretter. Du importere bare så længe der ikke er nikotin i. 
Men hvis jeg var dig ville jeg holde mig fra det marked, det er mættede.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Ali7400:
De produkter jeg taler om er uden tjær og nikotin, men meget mere vandpibe baseret ?
så tror jeg ikke der er problemer - ud over krævet importregistrering hvis det er fra uden for EU (og et hårdt marked tror jeg)

og ja- hvis hun driver virksomheden og kan få overskud så kan hun få indtægt via den. Pas lige på for måske hun som voksenlærling er medlem af en akasse som giver dagpenge 5 uger efter evt ledighed fra elev-tilværelsen, og i så fald kan et CVR i hendes navn komme i vejen

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 16. Dec 13
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dahlenborg,

Jeg vil bare bruge min fritid og jeg snakker om nogle gode produkter.

Så længe der ikke er nikoton eller tjær, er staten ligeglad eller hvad ?

Hvormeget fik du ud af det ?

V/ Ali

Fra Nyborg
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 108
Fra  Adrup-Invest Skrevet kl. 01:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
Ikke ud over at den der har CVR som udgangspunkt ikke vil kunne modtage dagpenge hvis den blev nødvendigt, uden shoppen lukkede OG hvis I bliver uvenner, så kan hun gå lige ud af døren med webshoppen under armen og tage alt der er af aktiver osv i den med. Resultatet vil blive over hendes skat og momsen ligeså ligesom hun har forpligtelsen over for regnskab -  og i princip skal hun så også lave arbejdet i den - eller lønne dig.

Hun kan vel benytte sig af VSO-skatteordningen ?

Tilmeldt 16. Dec 13
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Steffen

Hvad er VSO ?

V/ Ali

Tilmeldt 16. Dec 13
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 01:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John,

Det er produkter hos Alibaba ?

de er har cerfikat og godkendt fra deres myndigheder ?

Hvad er en import regristering ?

V/ Ali

Fra Nyborg
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 108
Fra  Adrup-Invest Skrevet kl. 01:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Ali7400:
Hvad er VSO ?

Det er Virksomheds skatte ordningen :) Den er attraktiv at bruge, når man F.eks. er på kontanthjælp eller SU.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)