Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er helt grøn/blank hjælp start af virksomhed !!

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 151
Fra  www.Ditur.dk Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ure jeg kigger på, jeg har forstand på ure og hvis de er kopi varer af ure så er det den absolutte elite af ure, og der er det kun krans og skive som er forsøgt efterlignet. Vi snakker at der i en del af urene er en snært af Patek Phillip, JLC, Audemars Piquet.

Er der en form for instans man kan kontakte og spørge om de vil validere urene til salg i DK inden man skyder fx 100.000 i køb af ure?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

du kunne prøve at lægge lidt billeder ind på www.urforum.dk og høre dem hvad de mener om dem brugerne derinde

at der er en snert gælder jo ret generelt for alle ure, men det er klart at en AP RO eller et rolex daytona er ret let at spotte - som Omega og Patek også kan være, men der er nu ret frie muligheder for kombinationer så jeg ville ikke tro du kommer i vanskeligheder hvis ikke du selv tydelig kan se hvad det er de prøver at efterligne, og ellers ved lidt om ure 

Du er også velkommen til et fritidsbesøg på min urblog som er under opbygning - men det er generelt vintage http://watchesthroughtime.blogspot.dk/ du finder indlægene under hinanden eller ved at vælge månederne til højre

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 151
Fra  www.Ditur.dk Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, igen mange tak for din tid og meget hurtige respons.

Jeg er klar over, at købe en kopi af en submariner eller Speedmaster el. ville være godt dumt, med eller uden logo. Men jeg vil prøve at skrive på forum, kunne være at nogle af modellerne er en Jaeger man ikke lige kender el.

Igen tak!

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)